🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12721.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

لنوو تینک‌بوک پادز پرو معرفی شد: ایرباد بی‌سیم ۱۵۵ دلاری بهینه برای اسکایپ

شرکت چینی لنوو از یک ایرباد بی‌سیم جدید رونمایی کرده که «تینک‌بوک پادز پرو» نام دارد. لنوو با این هدفون که طراحی متفاوتی دارد، مشتریان سازمانی را هدف قرار داده و قابلیت‌های متنوعی برای آن ...

شرکت چینی لنوو از یک ایرباد بی‌سیم جدید رونمایی کرده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - که «تینک‌بوک پادز پرو» نام دارد. لنوو با این هدفون که طراحی متفاوتی دارد، مشتریان سازمانی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - را هدف قرار داده و قابلیت‌های متنوعی برای آن درنظر گرفته است.

این ایرباد بی‌سیم از طراحی مشابه با کامپیوترهای تینک‌بوک و لوازم جانبی آن‌ها بهره می‌برد و برخلاف اکثر هدفون‌های بی‌سیم داخل بازار، جعبه آن دارای طراحی کشویی است.

ایرباد لنوو تینک‌بوک پادز پرو علاوه بر بلوتوث، به وسیله گیرنده USB هم به کامپیوتر متصل می‌شود تا کاربران دو راه برای اتصال آن به دستگاه موردنظرشان داشته باشند. این کمپانی همچنین برای مدیریت این ایرباد یک برنامه اختصاصی هم توسعه داده است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قزوین استان زنجان

در کنار این ویژگی‌ها، لنوو جدیدترین ایرباد خود را برای برنامه‌های اسکایپ و تیمز مایکروسافت هم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - بهینه‌سازی کرده و از ژست‌های لمسی مجزا برای دریافت و رد تماس‌ها بهره می‌برد. از آنجایی که می‌توان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - این ایرباد را از طریق دو رابط به دستگاه‌ها متصل کرد، سوییچ میان‌ آن‌ها ساده خواهد بود.

هر کدام از ایربادها وزنی برابر ۳.۵۷ گرم دارند و به میکروفن دوگانه برای حذف نویز محیط (ENC) مجهز شده‌اند. اگرچه لنوو برای نام این محصولش از کلمه پرو استفاده کرده، اما متاسفانه شاهد بکارگیری حذف نویز فعال در آن نیستیم.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قزوین استان زنجان

شارژ کامل ایرباد تینک‌بوک پادز - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - پرو تنها ۳۰ دقیقه طول می‌کشد، با این حال تنها می‌توان نزدیک به دو ساعت با آن صحبت کرد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - که البته همراه با قاب قابل شارژ، این مدت زمان به ۲۰ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قزوین استان زنجان

این ایرباد بی‌سیم با قیمت ۱۵۵ دلار در کشور چین به فروش می‌رسد که البته هم اکنون کاربران در این کشور می‌توانند آن را پیش ‌خرید کنند. تینک‌بوک بادز پرو هم مانند سایر محصولات لنوو به احتمال زیاد در روزهای آینده وارد بازار کشورهای دیگر هم می‌شود، با این حال شاید این کمپانی قیمت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر قزوین استان زنجان - متفاوتی برای نسخه جهانی آن درنظر بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone