🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  2. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12735.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل: ۸۰ درصد از تمام آیفون‌های فعال به iOS 14 آپدیت کرده‌اند

اپل چند روز پیش آمارهای نصب iOS 14 و iPadOS 14 را به‌روز کرد و نشان داد که تا تاریخ ۲۴ فوریه مصادف با ۶ اسفند iOS 14 روی ۸۰ درصد از تمام آیفون‌های فعال ...

اپل چند روز پیش آمارهای نصب iOS 14 و iPadOS 14 را به‌روز کرد و نشان داد که تا تاریخ ۲۴ فوریه مصادف با ۶ اسفند iOS 14 روی ۸۰ درصد از تمام آیفون‌های فعال - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - و ۸۶ درصد از آیفون‌هایی که در چهار سال اخیر به بازار آمده‌اند، نصب شده است.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، اپل پیش‌تر گفته بود که iOS 14 تا تاریخ ۱۵ دسامبر مصادف با ۲۵ آذر روی ۷۲ درصد از تمام آیفون‌های فعال و ۸۱ درصد از آیفون‌هایی نصب شده که در چهار سال گذشته به بازار آمده بودند.

اپل همچنین اعلام کرده که ۷۰ درصد از تمام آیپدهای فعال و ۸۴ درصد از آیپدهایی که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - در چهار سال گذشته معرفی شده‌اند از iPadOS 14 استفاده می‌کنند. در این پلتفرم نیز تا ۲۵ آذر فقط ۶۱ درصد از همه آیپدهای فعال و ۷۵ درصد از آیپدهای چهار سال اخیر به iPadOS 14 آپدیت کرده بودند.

اپل اضافه می‌کند که ۱۲ درصد از تمام آیفون‌های فعال هنوز روی iOS 13 هستند و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - فقط ۲ درصد آن‌ها تا تاریخ ۶ اسفند از نسخه‌های قدیمی‌تر این سیستم عامل استفاده می‌کنند. در میان آیپدها هنوز ۱۴ درصد از تمام کاربران این پلتفرم به استفاده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - از iPadOS 13 ادامه می‌دهند و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - ۱۶ درصد از آن‌ها - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - روی نسخه‌ای قدیمی‌تر از iPadOS 13 هستند.

اپل ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۲۶ شهریور iOS 14 و iPadOS 14 را برای کاربران این دو پلتفرم منتشر کرد. نسخه نهایی این آپدیت برای آیفون‌های مدل 6S به بالا در اختیار کاربران قرار گرفت و شامل ویژگی‌های متنوعی از جمله قابلیت جدید ویجت‌ها بود. سیستم عامل‌های اپل معمولا با سرعت بسیار بیشتری نسبت به اندروید و سایرین روی دستگاه‌های کاربران - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - نصب می‌شوند، زیرا این شرکت گوشی‌های بسیار بیشتری را تحت پوشش قرار می‌دهد و به‌روزرسانی‌ها را به راحتی و در کمترین زمان ممکن به‌صورت OTA به دست کاربران خود می‌رساند.

اپل با انتشار آمارهای جدید خود اعلام کرد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - که از بین تمامی آیفون‌های فعال ۸۰ درصد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - آن‌ها از iOS 14 استفاده می‌کنند و این رقم در میان آیفون‌هایی که در ۴ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - سال گذشته معرفی شده‌اند ۸۶ درصد است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone