🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12736.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تعرفه اینترنت پیام‌رسان بومی یک پنجم شد؛ آیا مصوبه مجلس به نفع کاربران است؟

تعرفه اینترنت پیام‌رسان داخلی در بودجه سال ۱۴۰۰ یک پنجم تعرفه اینترنت پیام‌رسان خارجی تعیین شد؛ موضوعی که به گفته رییس رگولاتوری برخلاف تصور اولیه، باعث گران‌تر شدن حجم مصرف اینترنتی پیام‌رسان‌های بومی خواهد شد. ...

تعرفه اینترنت پیام‌رسان داخلی در بودجه سال ۱۴۰۰ یک پنجم تعرفه اینترنت پیام‌رسان خارجی تعیین شد؛ موضوعی که به گفته رییس رگولاتوری برخلاف تصور اولیه، باعث گران‌تر شدن حجم مصرف اینترنتی پیام‌رسان‌های بومی خواهد شد.

پیشنهاد کاهش تعرفه اینترنت پیام‌رسان داخلی به یک پنجم در مقایسه با پیام‌رسان خارجی از سوی نماینده شیراز مطرح شد و مورد موافقت نمایندگان مجلس قرار گرفت. این مقدار از تعرفه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - پیشین هزینه اینترنت پیام‌رسان‌های بومی که بر اساس بخشنامه رگولاتوری یک سوم پیام‌رسان‌های خارجی بود، کمتر است اما موضوع اینجاست برخی از پیام‌رسان‌ها مانند شاد به کلی رایگان بودند و یا حجم ترافیک برخی از پیام‌رسان‌های بومی با همکاری اپراتورها رایگان محاسبه می‌شد. حال با مصوبه مجلس، تعرفه یک پنجمی پیام‌رسان‌ها وارد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - برنامه بودجه شده و همانطور که رئیس رگولاتوری اذعان داشته، احتمال غیر رایگان شدن مدل‌های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - کنونی که رایگان هستند وجود دارد.

نمایندگان مجلس در ادامه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، با اضافه شدن یک ردیف - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - بند الحاقی (۲) تبصره ۱۸ ماده واحده این لایحه موافقت کردند. براساس پیشنهاد «جعفر قادری»، نماینده شیراز دولت مکلف است نرخ تعرفه اینترنت را برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی ۲۰درصد نرخ تعرفه پیام‌رسان‌های خارجی تعیین کند. مجلس این اقدام را در راستای ارزان کردن اینترنت و استفاده بیشتر از پیام رسان بومی انجام داده اما رئیس رگولاتوری باور دارد که اقدام مجلس برعکس عمل کرده و باعث گرانی تعرفه اینترنت پیام‌رسان‌های بومی می‌شود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشهد استان خراسان

سازمان تنظیم مقررات دی‌ماه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - سال ۹۶ با هدف حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی طی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - مصوبه‌ ۲۵۶ اعلام کرد که تعرفه دیتا برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی یک‌سوم تعرفه ترافیک بین‌الملل محاسبه خواهد شد.

«مجتبی رضاخواه»، عضو کمیسیون تلفیق هم با بیان اینکه این پیشنهاد در کمیسیون مطرح نشده اما با توجه به اینکه این پیشنهاد به دنبال این است تا از پلتفرم‌های داخلی حمایت کند، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - کمیسیون با این پیشنهاد موافق است، گفت: «اگر می‌توانستیم این پیشنهاد را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - تغییر دهیم، پیشنهاد ما این بود تا این کمک تنها به پیام‌رسان‌های داخلی محدود نشود و در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - کل از تمامی پلتفرم‌های داخلی حمایت شود.»

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشهد استان خراسان

رضا خواه در توییتی نیز با تیتر «اینترنت بسیار ارزان» از تصویب این مصوبه دفاع کرده و تاکید کرده که اینترنت پیام‌رسان‌های داخلی به یک پنجم قیمت می‌رسد. «حسین فلاح جوشقانی» در پاسخ به این توییت اما یادآوری کرده که حجم مصرفی «شاد» رایگان است و اذعان داشته برخی پیام‌رسان‌های بومی نیز در حال حاضر با هماهنگی اپراتورها، حجم مصرفی‌شان را رایگان محاسبه می‌کنند:

«با مصوبه دولت، هم اکنون «شاد» رایگان است. برخی دیگر از پیام‌رسانها هم با توافق با اپراتورها، ترافیک خود را رایگان کرده‌اند. مصوبه‌ی شما ضد رایگان بودن پیام رسان‌های داخلی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - است. ضمنا اطلاق اینترنت به ترافیک پیام رسان داخلی، صحیح نیست. اینترنت، اینترنت است.»

جوشقانی مصوبه مجلس را ضد رایگان بودن پیام‌رسان‌های داخلی دانسته، موضوعی که هم‌اکنون در برخی از آنها مانند شاد و یا روبیکا وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone