🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  5. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12737.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پویش تپسی برای اهدای ماسک به کودکان کار

پویش «ستاره‌هایتان، ماسک کودکان کار می‌شوند» در باشگاه مشتریان تپسی آغاز شد. در این پویش، مسافران تپسی می‌توانند تا ۲۲ اسفند ماه با استفاده از ستاره‌هایی که از سفرهای فصول بهار و تابستان ۹۹ در ...

پویش «ستاره‌هایتان، ماسک کودکان کار می‌شوند» در باشگاه مشتریان تپسی آغاز شد.

در این پویش، مسافران - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - تپسی می‌توانند تا ۲۲ اسفند ماه با استفاده از ستاره‌هایی که از سفرهای فصول بهار و تابستان ۹۹ در باشگاه مشتریان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - تپسی به دست آورده‌اند، برای کودکان کار ماسک تهیه کنند.

برای شرکت در این پویش، مسافران تپسی می‌توانند از طریق منوی این اپلیکیشن و انتخاب گزینه «سفینه تپسی» وارد باشگاه مشتریان شده و با انتخاب «اهدای یک ماسک کامل» در میان محصولات منتخب فروشگاه یاری‌گر حفظ سلامت کودکان کار باشند.

به ازای هر ۳۰۰ ستاره که توسط اعضای باشگاه مشتریان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - تپسی که در این پویش اهدا شود، یک ماسک به کودکان کار هدیه خواهد شد. تپسی با کمک انجمن حمایت از کودکان کار، این ماسک‌ها را به کودکان کار می‌رساند.

باشگاه مشتریان تپسی با عنوان «سفینه تپسی» به مسافران این امکان را می‌دهد که به وسیله امتیازهایی که با انجام سفر توسط تپسی به دست آورده‌اند، از مزایایی همچون خرید از فروشگاه باشگاه مشتریان و استفاده از افزون بر ۵۰ پیشنهاد تخفیف برندهای گوناگون استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone