🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12733.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پرتره خانوادگی کاوشگر استقامت و مریخ نوردهای قبلی ناسا [تماشا کنید]

یکی از جدیدترین تصاویر ارسال شده توسط مریخ نورد استقامت حاوی نکته‌ای پنهان است که با دقت در آن می‌توان تمام مریخ نوردهای فرود آمده روی سیاره سرخ را روی یک پلاک تشخیص داد. مریخ ...

یکی از جدیدترین تصاویر ارسال شده توسط مریخ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - نورد استقامت حاوی نکته‌ای پنهان است که با دقت در آن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - می‌توان تمام مریخ نوردهای فرود آمده روی سیاره سرخ را روی یک پلاک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - تشخیص داد.

مریخ نورد استقامت که پس از فرود بر سطح مریخ در حال ارسال تصاویر مختلف از سطح این سیاره است، تصویر دیگری به زمین ارسال کرده که به جای نشان دادن سطح بیابان مانند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - چهارمین سیاره منظومه شمسی، پلاکی روی بدنه این ربات را نشان می‌دهد که با بزرگنمایی روی آن می‌توان به نکته‌ای جالب پی برد.

در نگاه اول، به نظر می‌رسد شکل‌های سفید رنگ روی پلاک چند گربه در حال رژه رفتن را نشان می‌دهند. اما اگر کمی بیشتر دقت کنیم، در واقع نشان‌دهنده تمام مریخ نوردهای قبلی ناسا هستند که با موفقیت روی سطح سیاره سرخ فرود آمده‌اند.

مریخ نوردها به ترتیب زمان فرود آمدن روی مریخ پشت سر هم قرار گرفته‌اند و شامل Sojourner (فرود در سال ۱۹۹۷)، دوقلوهای «روح» و «فرصت» (۲۰۰۴)، «کنجکاوی» (۲۰۱۲) و استقامت می‌شوند.

اگر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - بیشتر دقت کنیم، هلیکوپتر مریخ را نیز - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - می‌توان دید که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - در حال پرواز کردن بر فراز استقامت به تصویر کشیده شده است. «Moogega Cooper»، یکی از مهندسان ارشد ناسا، تصویری از نصب کردن این پلاک روی استقامت پیش از پرتاب آن به فضا منتشر کرده که در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - ادامه مشاهده می‌کنید:

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سقز استان کردستان

مریخ نورد جدید ناسا اخیراً به یکی از تیترهای اصلی خبرگزاری ها تبدیل شده و با ارسال تصاویر و ویدیوی فرود، در حال سرگرم کردن کاربران در سراسر دنیا بوده است. وظیفه اصلی آن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - جستجوی نشانه های حیات در گذشته دور مریخ است. این ربات در هفته‌های آتی مسافتی کوتاه را طی خواهد کرد و سپس به مطالعه دقیق دهانه برخوردی «جزرو» مشغول خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone