🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  4. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12729.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شرکت OAC می‌خواهد یک ایستگاه فضایی خصوصی با گرانش مصنوعی بسازد

شرکت فضایی «Orbital Assembly Corporation» یا به اختصار OAC در نظر دارد تا یکی از ایده‌های خاص دنیای داستان‌های علمی تخیلی را به واقعیت تبدیل کند. ایده‌ای که احتمالا آن را از فیلم‌هایی مثل «میان‌ستاره‌ای»، ...

شرکت فضایی «Orbital Assembly Corporation» یا به اختصار OAC در نظر دارد تا یکی از ایده‌های خاص دنیای داستان‌های علمی تخیلی را به واقعیت تبدیل کند. ایده‌ای که احتمالا آن را از فیلم‌هایی مثل «میان‌ستاره‌ای»، «مریخی» و «۲۰۰۱: یک ادیسه فضایی» می‌شناسید: گرانش مصنوعی.

هدف شرکت OAC ساخت یک ایستگاه فضایی به نام Voyager است که می‌تواند پذیرای ۴۰۰ مسافر باشد و آن قدر سریع بچرخد که گرانش مصنوعی تولید کند. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان - گزارش‌ها می‌گویند این پروژه از سال ۲۰۲۵ آغاز به کار می‌کند. «شاونا پاندیا» (Shawna Pandya)، ناظر پزشکی OAC اولین بار در تاریخ ۲۹ ژانویه این ایده را در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان - یک رویداد یک ساعته معرفی کرد.

اگر شرکت OAC به این هدف دست یابد، ایستگاه فضایی Voyager به بزرگ‌ترین سازه دست بشر در فضا تبدیل خواهد شد. این ایستگاه قرار است شامل رستوران، کتاب‌خانه، باشگاه‌های ورزشی و حتی یک جکوزی باشد. این شرکت ابتدا یک پروتوتایپ اولیه و کوچک‌تر (به قطر ۶۱ متر) را به فضا می‌فرستد تا گرانش مریخ را شبیه‌سازی کند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان

سپس ربات غول‌پیکری به نام «ربات - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان - اسمبلی خرپای سازه» (STAR) در مدار قرار می‌گیرد و به‌صورت تکه تکه بدنه بزرگ‌تر ایستگاه Voyager را می‌سازد. «جان بلینکو»، موسس Gateway Foundation و مدیرعامل OAC می‌گوید: «این پروژه انقلاب صنعتی بعدی خواهد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان - بود.»

شرکت OAC مدعی است که همین حالا سفارش ساخت پروتوتایپ STAR را داده و آن را در کالیفرنیا آزمایش خواهد کرد. با این حال، هنوز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان - موانع زیادی پیش روی این شرکت قرار دارد. مهم‌ترین مسئله این است که نمی‌دانیم چرخاندن یک سازه مصنوعی در فضا می‌تواند چرخش لازم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان - برای ایجاد گرانش را به وجود بیاورد یا خیر.

علاوه بر این، بحث پول هم مطرح است. OAC تا ۱ آوریل آماده دریافت سرمایه‌گذاری‌های شخصی است، اما حتی با کمک شرکت‌هایی مثل اسپیس ایکس که هزینه ارسال لوازم به فضا را کاهش می‌دهند، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان - احداث ایستگاه فضایی بودجه بسیار زیادی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان - لازم خواهد داشت. این شرکت تاکنون فقط ۱ میلیون دلار - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان - سرمایه جذب کرده است.

ولی OAC تا همین جا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان - گام بزرگی برداشته است. ایده خارق‌العاده این شرکت برای کلنی‌سازی در فضا شاید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان - تا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان - چند دهه آینده محقق نشود و حتی ساخت ایستگاه فضایی هم به آن‌ها کمکی نکند. اما حداقل اکنون شرکت جدیدی پیش‌قدم شده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خمام استان گیلان - تا آینده احتمالی فضا را برای ما ترسیم کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone