🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12743.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

چرا استادیا نتوانست طبق وعده گوگل آینده بازی‌های ویدیویی را تغییر دهد؟

سرویس استریم بازی‌های ویدیوی استادیا گوگل برنامه‌های جاه‌طلبانه زیادی داشت و می‌خواست در بازاری که در دست کنسول‌ها قرار دارد، تغییراتی ایجاد کند. این کمپانی دو سال پیش از برنامه‌هایش برای تولید بازی با استخدام ...

سرویس استریم بازی‌های ویدیوی استادیا گوگل برنامه‌های جاه‌طلبانه زیادی داشت و می‌خواست در بازاری که در دست کنسول‌ها قرار دارد، تغییراتی ایجاد کند. این - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان - کمپانی دو سال پیش از برنامه‌هایش برای تولید بازی با استخدام صدها توسعه‌دهنده و همچنین راه‌اندازی استادیو در لس آنجلس و مونترآل خبر داد، اما این غول جستجوی اینترنتی در رسیدن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان - به هدفش چندان موفق نبود.

از همان ابتدا رویکرد گوگل برای بازی‌های ویدیویی شباهت زیادی به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان - عملکرد آن در سایر بخش‌های بازار نداشت. این کمپانی تحت مالکیت آلفابت که به عرضه محصولات اولیه و آزمایش آن‌ها در هنگام رشد تمایل دارد، روند متفاوتی را برای استادیا در پیش گرفت.

گوگل برای راه‌اندازی استادیا یک کنفرانس بزرگ و همچنین کمپین‌های تبلیغاتی درنظر گرفت و از عرضه بازی‌های باکیفیت با قابلیت‌های نوآورانه روی گوشی‌های اندرویدی یا تلویزیون‌ها از طریق کروم‌کست خبر داد. به گفته گوگل، کاربران با این سرویس می‌توانستند به بازی‌های انحصاری و بازی‌های محبوب زیادی بدون پرداخت هزینه ۵۰۰ دلاری برای کنسول بازی پلی استیشن یا ایکس باکس دسترسی پیدا کنند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان

با وجود چنین وعده‌هایی، زمانی که این سرویس در سال ۲۰۱۹ ارائه شد برخلاف انتظار کاربران کامل نبود. در حالی که فناوری استریم ابری وجود داشت و کاربران می‌توانستند با سرویس‌های قدرتمند گوگل بازی کنند، اما کتابخانه بازی‌ها چشمگیر نبود و همچنین بسیاری از ویژگی‌ها هم در آن وجود نداشتند.

در حالی که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان - پلتفرم‌های رقیب استادیا سالانه صدها بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهند، استادیا کمتر از ۸۰ اثر را ارائه کرد. علاوه بر این، کاربران به مدل تجاری این سرویس گوگل هم علاقه‌ای نداشتند.

این سرویس بجای اینکه تمام بازی‌ها را بطور اشتراکی در اختیار کاربران قرار دهد، بازی‌ها را بطور جداگانه به گیمرها می‌فروشد. در حقیقت شما با پرداخت ۶۰ دلار برخی بازی‌ها را می‌خرید، بازی‌هایی که تنها روی سرورهای گوگل و نه سیستم شما وجود دارند.

این مدل تجاری باعث شده گوگل در دستیابی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان - به اهدافش بازبماند و فروش کنترلرها و همچنین تعداد کاربران فعال - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان - ماهانه آن صدها هزار نفر کمتر از انتظار باشد. سخنگوی گوگل از اظهارنظر در این زمینه خودداری کرده، اما - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان - به گفته یکی از تحلیلگران گروه «NPD» به نام «مت پیسکاتلا» پیام‌ها مربوط به راه‌اندازی این سرویس متناقض بودند:

«به نظرم منصفانه است اگر بگویم پیام‌ها در زمان راه‌اندازی این سرویس متناقض بودند.»

در کنار گوگل، شرکت‌های دیگری مانند مایکروسافت هم در زمینه استریم بازی فعالیت می‌کنند، اما گوگل با استادیا می‌خواست قاتل کنسول‌ها باشد. در سال ۲۰۱۸ نسخه بتای این سرویس با نام - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان - «پروژه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان - استریم» شروع به کار کرد و یکسال بعد مسئول این پروژه یعنی «فیل هریسون» وعده داد که استادیا از کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس قوی‌تر خواهد بود و از ویژگی‌های نوآورانه‌ای سخن گفت.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان

گیمرها نسبت به چنین ویژگی‌هایی هیجان‌زده بودند و انتظار داشتند که این سرویس در بازار حکمرانی کند و بازی‌های زیادی مانند پلی استیشن و ایکس باکس را بدون نیاز به هزینه بالا در اختیارشان قرار دهد. اما عرضه این پلتفرم در ۲۰۱۹ باعث شد بسیاری - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان - از این وعده‌ها عملی نشوند.

گوگل برای اینکه بتواند بازی‌های محبوبی مانند «رد دد ردمپشن ۲» را به استادیا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان - بیاورد، ده‌ها میلیون دلار هزینه کرده که برای بسیاری از توسعه‌دهندگان بازی تعجب‌آور است. با وجود چنین هزینه‌های بالایی، پلتفرم‌های بازی‌های ویدیویی به آثار انحصاری نیاز دارند، به همین علت سرویس گوگل بازی‌سازان را استخدام کرد.

با وجود امیدواری‌های زیاد، گوگل به یکباره در ماه جاری میلادی توسعه بازی‌های انحصاری را متوقف - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان - کرد و دیگر چنین برنامه‌ای را دنبال - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان - نمی‌کند. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان - با این وجود، سرویس استادیا همچنان به کارش ادامه می‌دهد و سازندگان بازی می‌توانند آثار خود را از این طریق در اختیار گیمرها قرار دهند.

اشتباهات و وعده‌هایی که عملی نشدند، شکست استادیا در رسیدن به اهدافش را رقم زدند. هرچند این سرویس به کارش ادامه می‌دهد، اما با عدم وجود بازی‌های انحصاری به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر ملایر استان همدان - احتمال زیاد نمی‌تواند با سرویس‌های دیگر رقابت کند و آینده دنیای بازی‌ها را شکل نخواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone