🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  4. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12727.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه اروپا: مشکلات امنیتی اتومبیل‌های خودران باید پیش از ورود به جاده‌ها برطرف شود

«آژانس امنیت سایبری اتحادیه اروپا» (ENISA) و مرکز تحقیقات مشترک این اتحادیه (JRC) در گزارشی تحت عنوان «چالش‌های امنیت سایبری در بحث استفاده از هوش مصنوعی در رانندگی خودکار» به خطراتی اشاره کرده‌اند که استفاده ...

«آژانس امنیت سایبری اتحادیه اروپا» (ENISA) و مرکز تحقیقات مشترک این اتحادیه (JRC) در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر همدان استان همدان - گزارشی تحت عنوان «چالش‌های امنیت سایبری در بحث - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر همدان استان همدان - استفاده از هوش مصنوعی در رانندگی خودکار» - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر همدان استان همدان - به خطراتی اشاره کرده‌اند که استفاده از هوش مصنوعی در اتومبیل‌های خودران می‌تواند به وجود بیاورد. آن‌ها همچنین راهکارهایی را برای کاهش این خطرات پیشنهاد کرده‌اند.

اتومبیل‌های خودران می‌خواهند با حذف مهم‌ترین عامل تصادفات یعنی رانندگان انسانی حمل و نقل را برای همگان ایمن‌تر کنند. ولی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر همدان استان همدان - این محصولات می‌توانند خطر متفاوتی را برای رانندگان، مسافران و عابران پیاده به وجود بیاورند.

اتومبیل‌های خودران برای کنترل خودروها از سیستم‌های هوش مصنوعی و تکنیک‌های یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند تا با گردآوری، تحلیل و انتقال اطلاعات بتوانند در جاده‌ها تصمیم‌گیری کنند. ولی این سیستم‌ها هم مثل همه سیستم‌های کامپیوتری در برابر حملات آسیب‌پذیر هستند و می‌توانند جان انسان‌ها را به خطر بیندازند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر همدان استان همدان

مدیرکل JRC، «استفن کوئست» (Stephen Quest)، در اظهاریه‌ای مطبوعاتی درباره این گزارش و یافته‌های آن گفت:

ضروری است نهادهای قانونی اروپا اطمینان یابند که مزایای استفاده از سیستم‌های رانندگی خودکار باعث نادیده گرفته شدن ریسک‌های ایمنی آن نشود. این گزارش می‌خواهد میزان درک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر همدان استان همدان - ما از تکنیک‌های هوش مصنوعی مورد استفاده در اتومبیل‌های خودران و ریسک‌های امنیت سایبری آن را افزایش دهد، تا تدابیر لازم برای کسب اطمینان از امنیت هوش مصنوعی به کار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر همدان استان همدان - رفته در سیستم‌های رانندگی خودکار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر همدان استان همدان - در نظر گرفته شود.

سیستم‌های هوش مصنوعی مورد استفاده توسط اتومبیل‌های خودران دائما در حال فعالیت‌اند تا علامت‌های ترافیکی، نشانه‌های جاده و سایر خودروها را شناسایی کرده و سرعت و مسیر حرکت آن‌ها را تخمین بزنند. این سیستم‌ها افزون بر خطرات غیرعمدی از جمله خطاهای ناگهانی، می‌توانند به طرق مختلف مورد حمله قرار بگیرند. برای مثال، افزودن رنگ به جاده یا چسباندن استیکر به علائم ترافیکی می‌تواند مانع از عملکرد صحیح سیستم‌های هوش مصنوعی شود و آن‌ها را به اتخاذ تصمیمات خطرناکی وادار کند.

این گزارش برای بهبود امنیت هوش مصنوعی اتومبیل‌های خودران پیشنهاد می‌کند که قطعات مربوطه به‌صورت مرتب در بازه زمانی طول عمر این محصولات مورد ارزیابی قرار بگیرند. این دسته از مشکلات امنیتی باید پیش از ورود گسترده اتومبیل‌های خودران به جاده‌ها برطرف شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پادنا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ میشه بگید استانداری همدان اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در استانداری شهر همدان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone