🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12720.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

زنی در چین با سفارش آیفون ۱۲ پرو مکس، ماست نوشیدنی با طعم سیب تحویل گرفت

در دورانی که به علت شیوع ویروس کرونا خریدهای آنلاین افزایش پیدا کرده، فرصت برای کلاهبرداری هم بیشتر شده. به تازگی زنی در چین با پرداخت بیش از ۱۵۰۰ دلار یک دستگاه آیفون ۱۲ پرو ...

در دورانی که به علت شیوع ویروس کرونا خریدهای آنلاین افزایش پیدا کرده، فرصت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ساوه استان مرکزی - برای کلاهبرداری هم بیشتر شده. به تازگی زنی در چین با پرداخت بیش از ۱۵۰۰ دلار یک دستگاه آیفون ۱۲ پرو مکس سفارش می‌دهد، اما بجای این گوشی گران‌قیمت، یک ماست نوشیدنی با طعم سیب دریافت می‌کند.

مسلما هیچ فردی نمی‌خواهد با پرداخت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ساوه استان مرکزی - هزینه خرید یک گوشی، یک نوشیدنی دریافت کند، مخصوصا اگر بیش از ۱۵۰۰ دلار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ساوه استان مرکزی - برای آن هزینه پرداخت کرده باشد. اما چنین اتفاقی برای یک خریدار آیفون در چین رخ داده است.

یک زن در چین به تازگی در شبکه اجتماعی چینی «Weibo» اعلام کرده که چند روز پیش با پرداخت مبلغ بیش از ۱۵۰۰ دلار، یک دستگاه آیفون ۱۲ پرو مکس سفارش می‌دهد، اما پس از دریافت بسته متوجه می‌شود که درون آن ماست نوشیدنی با طعم سیب قرار دارد. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ساوه استان مرکزی - موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید که این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ساوه استان مرکزی - فرد به نام «لیو»، آیفونش را از سایت رسمی اپل و نه فروشنده شخص ثالث خریداری کرده است.

 

به گفته لیو، این بسته بطور مستقیم درب منزل تحویل داده نشده و بجای اینکار، این خریدار ترجیح داده که این بسته در یک قفسه در محلی که زندگی می‌کند، تحویل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ساوه استان مرکزی - داده شود. با وجود چنین ادعایی از سوی این خریدار، اپل و «Express Mail Service» اعلام کرده‌اند که بسته در محل موردنظر تحویل داده شده است.

با وجود چنین اظهارنظرهایی از سوی این کمپانی‌ها، لیو اعلام کرده که هیچ‌وقت یک آیفون نگرفته و بجای آن، یک ماست نوشیدنی با طعم سیب را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ساوه استان مرکزی - دریافت کرده. در حال حاضر کسی نمی‌داند که چه زمانی این سرقت رخ داده، اما پرونده‌ای برای آن در پلیس محلی باز شده است.

علاوه بر پلیس محلی، سرویس Express هم افرادی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ساوه استان مرکزی - را بررسی این سرقت استخدام کرده تا سرنوشت این آیفون ۱۲ پرو مکس مشخص شود. تحقیقات در این زمینه هنوز ادامه دارد و اپل گفته در آینده نزدیک پرونده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر ساوه استان مرکزی - مربوط به این گوشی حل خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone