🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23057.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هواوی P40 لایت معرفی شد؛ دوربین چهارگانه و چیپست قدرتمند

سری هواوی P40 قرار است هفتم فرودین سال آینده و طی رویدادی در پاریس معرفی می شود اما کمپانی چینی یکی از اعضای این خانواده را بی سر و صدا رونمایی کرده است. این گوشی که ...

سری هواوی P40 قرار است هفتم فرودین سال آینده و طی رویدادی در پاریس معرفی می شود اما کمپانی چینی یکی از اعضای این خانواده را بی سر و صدا رونمایی کرده است.

این گوشی که هواوی P40 لایت نام دارد، در واقع همان نوا SE 6 است که دو ماه قبل در چین معرفی شده بود. P40 لایت با دوربین چهارگانه و چیپستی قدرتمند ۲۹۹ یورو قیمت گذاری شده است.

گوشی جدید هواوی میزبان نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع IPS LCD است که رزولوشن ۲۳۱۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را به ارمغان می آورد. در گوشه بالای این پنل حفره ای برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رویان استان مازندران

چیپست ۷ نانومتری کرین ۸۱۰ به کار رفته در این موبایل رقیب مستقیم اسنپدراگون ۷۳۰ است اما برخلاف آن توانایی پشتیبانی از فیلمبرداری 4K را ندارد. این چیپست به یک پردازنده ۸ هسته ای مجهز شده که دو هسته Cortex-A76 با کلاک ۲.۲۷ گیگاهرتز و ۶ هسته کم مصرف تر Cortex-A55 با سرعت کلاک ۱.۸۸ گیگاهرتز را شامل می شود. در کنار این تراشه ۶ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته اند.

دوربین اصلی P40 - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - لایت چهارگانه بوده و شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو می شود.

هواوی P40 لایت از نظر نرم افزاری به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - رابط کاربری EMUI 10 بر پایه اندروید ۱۰ مجهز شده اما به واسطه تحریم ها از اپ ها و سرویس های گوگل محروم است. این گوشی در عوض از سرویس ها - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - و اپ گالری هواوی بهره می برد که به گفته سازنده پس از پلی استور و گوگل پلی سومین مارکت بزرگ اپ در دنیا است.

تامین انرژی بر عهده باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار دارد که به لطف شارژ سریع ۴۰ واتی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - به سرعت پر می شود. ظرفیت باتری و توان شارژر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - دقیقا با پرچمدارهای پی ۳۰ پرو و میت ۲۰ پرو برابری می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - کند.

هواوی P40 لایت در سه رنگ مشکی، سبز و گرادیان صورتی و با قیمت ۲۹۹ یورو به بازار راه پیدا می کند. این گوشی از دوشنبه همین هفته در اسپانیا و طی روزهای آینده در کشورهای دیگر عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone