🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  3. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19937.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی ایسوس راگ فون ۳ [تماشا کنید]

کانال یوتیوب JerryRigEverything در یکی از آخرین پروژه های کالبدشکافی گوشی، ایسوس راگ فون ۳ را زیر تیغ برد و با قربانی کردن نمایشگر ساختار سیستم خنک کننده کارآمد آن را آشار کرد. زک نلسون، ...

کانال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - یوتیوب JerryRigEverything در یکی از آخرین پروژه های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - کالبدشکافی گوشی، ایسوس راگ فون ۳ را زیر تیغ برد و با قربانی کردن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - نمایشگر ساختار سیستم خنک کننده کارآمد آن را آشار کرد.

زک نلسون، کارشناس کانال یاد شده ابتدا پنل پشتی ایسوس راگ فون ۳ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - را حرارت داد و پس از برداشتن آن به دریچه دفع حرارت شیشه‌ای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - و هیت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - سینک فلزی و بزرگ این گوشی اشاره کرد که به گفته او نقش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - بزرگی در خنک کردن پردازنده و دیگر قطعات گوشی بازی می‌کند.

با برداشتن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - هیت سینک مقدار زیادی خمیر سیلیکون و ورقه مسی خودنمایی می‌کنند که به گفته نلسون نکته مثبتی است. به گفته او سیستم خنک کنندگی ایسوس راگ فون ۳ پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل قبل داشته که بیشتر جنبه تزئینی داشت.

نوبت به جدا کردن دوربین‌های پنل پشتی رسید که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 8K، سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو شده و هیچ کدام لرزشگیر تصویر اپتیکال ندارند.

باتری حجیم ۶ هزار میلی آمپر ساعتی به راحتی جدا شد و قسمت پشتی نمایشگر و البته مقدار زیادی ورقه مسی را آشکار کرد که در لبه گوشی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - هم به چشم می‌خورند. در ادامه برای بررسی فناوری Vapor Chamber نمایشگر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - امولد ظریف با کمی حرارت از بدنه جدا (نابود) شد و جالب ترین قسمت سیستم خنک کننده ایسوس راگ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - فون ۳ را آشکار کرد.

زیر نمایشگر ورقه مسی بسیار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - بزرگی قرار گرفته که با برداشتن آن فناوری Vapor Chamber نمایان می‌شود. به گفته نلسون سیستم خنک کننده ایسوس راگ فون ۳ پیشرفت چشمگیری داشته و به قول او حالا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - در مقایسه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - با سیستم خنک کننده تزئینی سال قبل با - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - «کارآمدترین سیستم پخش حرارت در یک گوشی موبایل» مواجه هستیم. وی در انتها راگ فون ۳ را بهترین گوشی سری راگ فون تا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لارستان استان فارس - به امروز دانست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone