🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  3. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  5. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19932.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

با «دکتر اسپات» آشنا شوید؛ رباتی برای معاینه از راه دور بیماران مبتلا به کووید-۱۹

محققان MIT و شرکت «بوستون داینامیکس» در همکاری با یکدیگر از تولید نمونه جدیدی از سگ رباتیک اسپات خبر داده‌اند که به پزشک توانایی معاینه از راه دور بیماران مبتلا به کووید-۱۹ را می‌دهد. یکی ...

محققان MIT و شرکت «بوستون داینامیکس» در همکاری با یکدیگر از تولید نمونه جدیدی از سگ رباتیک اسپات خبر داده‌اند - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رامسر استان مازندران - که به پزشک توانایی معاینه از راه دور بیماران مبتلا به کووید-۱۹ را می‌دهد.

یکی از مهم ترین توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت و دیگر سازمان‌های بهداشتی کم کردن تماس‌های فیزیکی در دوران کرونا است. رعایت فاصله گذاری در محیط بیمارستان بسیار مشکل است - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رامسر استان مازندران - چرا که پزشکان برای تجویز نسخه و درمان بیماران باید آنها را از نزدیک معاینه کنند. حال محققان MIT، بیمارستان زنان و بریگهام (BWH) و شرکت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رامسر استان مازندران - بوستون داینامیکس در همکاری با یکدیگر اندازه‌گیری علایم حیاتی بیمار از راه دور را امکان‌پذیر کرده‌اند.

محققان MIT با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رامسر استان مازندران - انتشار مقاله‌ای جدید از توسعه نمونه سفارشی سگ رباتیک اسپات به نام «دکتر اسپات» خبر داده‌اند که با استفاده از تجهیزات اندازه گیری علایم حیاتی امکان معاینه بیمار از راه دور را فراهم می‌کند. این مدل به تبلت هم - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رامسر استان مازندران - مجهز شده تا پزشکان و پرستاران بتوانند حین معاینه بیمار تماس چهره به چهره برقرار کرده و با او صحبت کنند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رامسر استان مازندران

معاینه بیماران از این روش - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رامسر استان مازندران - نه تنها ریسک قرارگیری کادر درمان در برابر ویروس کرونا را کم می‌کند، بلکه به طور قابل توجهی نرخ استفاده از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رامسر استان مازندران - تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) را کاهش داده و امکان ارسال آنها به مراکزی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رامسر استان مازندران - که در وضعیت قرمز قرار دارند را میسر می‌کند.

دکتر اسپات می‌تواند - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رامسر استان مازندران - علایم حیاتی مختلف از جمله دمای پوست، نرخ تنفس، ضربان قلب و سطح غلظت اکسیژن خون را به طور همزمان اندازه گیری کند. کادر درمان با استفاده از همین معیارهای کلیدی پیشرفت بیماری کووید-۱۹ در بدن بیماران را تشخیص می‌دهد.

محققان برای آزمایش توانایی‌های دکتر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رامسر استان مازندران - اسپات آن را در محیط بیمارستان قرار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رامسر استان مازندران - داده و در حال اعتبارسنجی داده‌های جمع آوری شده توسط سنسورها هستند و نتایج آزمایش را امیدوارکننده اعلام کرده‌اند.

اویل اردیبهشت ماه امسال سگ رباتیک اسپات برای کمک رسانی به کادر درمان بیمارستانی در شهر بوستون برای معاینه از راه دور افراد مشکوک به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رامسر استان مازندران - کرونا به کار گرفته شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone