🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  2. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19944.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

درز اطلاعات جدید از باتری و رنگبندی گلکسی نوت 10 سامسونگ

هرچه به زمان عرضه گلکسی نوت 10 نزدیک تر می شویم اطلاعات و مشخصات بیشتری از این محصول آشکار می شود، در تازه ترین خبرها، اطلاعاتی در مورد باتری و رنگبندی احتمالی این پرچمدار شرکت سامسونگ ...

هرچه به زمان عرضه گلکسی نوت 10 نزدیک تر می شویم اطلاعات و مشخصات بیشتری از این محصول - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - آشکار می شود، در تازه ترین خبرها، اطلاعاتی در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - مورد باتری و رنگبندی احتمالی این پرچمدار شرکت سامسونگ درز کرده است که به شرح زیر است:

باتری

در سال های اخیر همواره باتری جزو اصلی ترین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - اجزای تلفن های هوشمند بوده و سامسونگ نیز در این سال ها با وجود - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - مشکلاتی که در خصوص بعضی محصولات این شرکت پیش آمد، اما همواره جهت بهبود این عضو از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - تلفن های هوشمند کوشیده است. با نزدیک شدن تاریخ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - معرفی گلکسی نوت 10 و حساسیت های پیش آمده در مورد نسخه های قبلی این خانواده،  نگاه ها باز هم به باتری این محصول سامسونگ معطوف شده است.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان

با توجه به خبرهای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - جدیدی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - که درز کرده، به نظر می رسد که باتری این تلفن هوشمند - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - توسط اداره صدور گواهینامه کره جنوبی با شماره مدل EB-BN972ABU تأیید شده است. اما دقیقا معلوم نیست چه میزان ظرفیتی برای این مدل باتری در نظر گرفته شده است. با - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - این حال، طبق شماره مدل این باتری و گمانه زنی ها به نظر می رسد ظرفیتی بین 4170 و 4300 میلی آمپر داشته باشد

طبق روش کدگذاری همیشگی سامسونگ، شواهد نشان می دهد که این باتری متعلق به تلفنی هوشمند با کد مدل SM-N972 است.اما با وجود درز اطلاعاتی از این مدل، هنوز اطلاع دقیقی از روند ساخت این محصول وجود ندارد. پس، این احتمال وجود دارد که این باتری در مدل SM-N971 سامسونگ استفاده شود.تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان

همانطور - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - که قبلا هم مشخص شده، شماره مدل SM-N971 متعق به گلکسی نوت 10 نسخه 5G سامسونگ است. اگر این حدس و گمانها در مورد حضور باتری 4300 میلی آمپری حقیقت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - داشته باشد، گلکسی نوت 10 نسخه 5G ، دارای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - بزرگترین باتری - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - بین سری گلکسی نوت خواهد بود. در صورت تایید این اطلاعات، تنها رقبای این پرچمدار مدل های گلکسی فولد و گلکسی اس 10 نسخه 5G با باتری هایی با ظرفیت 4380mAh و 4500mAh هستند.

رنگ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - بندی

پرچمداران قبلی این سری یعنی گلکسی نوت 8 و گلکسی نوت 9 در چهار رنگ عرضه شدند اما در خصوص گلکسی نوت 10، سامسونگ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - قصد دارد این محصول را در 5 رنگ، که شامل رنگ های قدیمی و جدید است، عرضه کند. با الهام از رنگ بندی گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 9 پرچمدار جدید این شرکت یعنی گلکسی نوت 10 در رنگ های مشکی بلورین، سفید بلورین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - ، صورتی شعله ور و نقره ای ابری در دسترس خواهد بود. در آخر نیز تکمیل کننده این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - دامنه رنگ بندی، رنگ قرمز است که - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - این نسخه فقط در بازارهای محدودی عرضه خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان

بروزرسانی: در جدیدترین اطلاعات فاش شده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - به نظر می رسد که رنگ های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - آبی گرادیانی و نقره ای گرادیانی نیز برای کاربران قابل دسترسی باشد.

مشخصات احتمالی

انتظار میرود گلکسی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - نوت 10 نسخه 5G دارای یک صفحه نمایش بزرگ حفره دار و بر اساس منطقه عرضه محصول، چیپست های اسنپدراگون 855 کوالکام یا اگزینوس 9820 سامسونگ را در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - خود جای داده باشد. این تراشه ها احتمالا با 8 گیگابایت رم و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. همچنین، احتمالا این تلفن هوشمند در دو نسخه 5G و معمولی عرضه شود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان

دوربین  گلکسی نوت 10 نسخه 5G احتمالا از شمایلی شبیه به دوربین  گلکسی نوت 9  برخوردا خواهد بود، با این حال ممکن است این پرچمدار جدید علاوه بر دوربین های به کار رفته در نسخه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - قبلی، با دو - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تالش استان گیلان - دوربین اضافه به همراه حسگر های فوق عریض 16 مگاپیکسلی و مدت پرواز عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone