🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19919.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

افزایش بی‌سابقه حملات باج‌افزاری در نیمه اول ۲۰۲۰؛ سو استفاده از VPN روش محبوب هکرها

گزارش جدید نشان می‌دهد حملات باج افزاری به شرکت‌ها در نیمه اول سال ۲۰۲۰ رشد بی‌سابقه‌ای داشته‌اند. پروتکل ریموت دسکتاپ (RDP)، فیشینگ و سواستفاده از VPN، سه مسیر مورد علاقه هکرها برای نفوذ به سیستم ...

گزارش جدید نشان می‌دهد حملات باج افزاری به شرکت‌ها در نیمه اول سال ۲۰۲۰ رشد بی‌سابقه‌ای داشته‌اند. پروتکل ریموت دسکتاپ (RDP)، فیشینگ و سواستفاده از VPN، سه مسیر مورد علاقه هکرها برای نفوذ به سیستم قربانی در بازه یاد شده بوده‌اند.

به گزارش ZDnet، پروتکل دسترسی از راه دور به دسکتاپ (RDP)، محبوب ترین مسیر نفوذ به سیستم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان - قربانیان و عامل اصلی بیشتر حملات باج افزاری در سال ۲۰۲۰ بوده است. - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان - چندین شرکت امنیت سایبری با انتشار گزارشاتی جداگانه این موضوع را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان - تأکید کرده‌اند.

شرکت Emsisoft ماه گذشته میلادی اعلام کرد RDP بزرگترین مسیر نفوذ به سیستم قربانی (attack vector) در حملات باج افزاری بوده است. آمارهای شرکت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان - امنیتی Coveware نیز نشان می‌دهند در سال جاری میلادی پروتکل ریموت دسکتاپ محبوب ترین مسیر دسترسی به سیستم قربانی در حملات باج افزاری  بوده است. در گزارش شرکت Recorded Future نیز RDP در صدر لیست قرار گرفته است.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان

سو استفاده از VPN و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان - شبکه‌های مشابه، روش مورد علاقه دیگر هکرها برای انجام حملات باج افزاری در سال ۲۰۲۰ بوده است. هکرها با سواستفاده از آسیب پذیری VPN به شبکه شرکت‌ها نفوذ کرده و بسته به تخصص و توانمندی، اقدامات خرابکارانه‌ای همچون جاسوسی از کشورها یا سرقت پول را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان - انجام داده و یا نام کاربری و رمزعبور دسترسی به سیستم‌ها را به هکرهای دیگر فروخته‌اند.

سیستم‌های شرکت Citrix و سرورهای Pulse Secure VPN از اهداف مورد علاقه هکرها در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان - حملات باج افزاری بوده‌اند. - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان - گروه‌های هک REvil (Sodinokibi), Ragnarok, DoppelPaymer, Maze, CLOP و Nefilim با استفاده از آسیب پذیری سیستم‌های Citrix در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان - برابر باگ CVE-2019-19781 به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان - شبکه قربانیان نفوذ کرده‌اند. همچنین گروه‌هایی همچون REvil و Black Kingdom با - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان - سواستفاده از آسیب پذیری سرورهای Pulse Secure VPN در برابر باگ CVE-2019-11510 به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان - سیستم‌ها حمله کرده‌اند.

متخصصان امنیت سایبری برای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان - کاهش احتمال حمله از طریق RDP - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر ابهر استان زنجان - و VPN به شرکت‌ها توصیه می‌کنند تا با نصب آخرین به‌روزرسانی‌های نرم افزاری امنیت شبکه را ارتقاء دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone