🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  5. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19939.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

موبایل بلک بری جدید با کیبورد فیزیکی سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد

برند بلک بری مدت هاست به دست فراموشی سپرده شده اما ظاهراً یک شرکت امنیتی گمنام قصد دارد آن را احیا کند. استارتاپ Onward Mobility که در زمینه امنیت موبایل فعالیت می‌کند، از عرضه چندین ...

برند بلک بری مدت هاست - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لنگرود استان گیلان - به دست فراموشی سپرده شده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لنگرود استان گیلان - اما ظاهراً یک شرکت امنیتی گمنام قصد دارد آن را احیا کند.

استارتاپ Onward Mobility که در زمینه امنیت موبایل فعالیت می‌کند، از عرضه چندین گوشی جدید با برند - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لنگرود استان گیلان - بلک بری با پشتیبانی از شبکه 5G و کیبورد فیزیکی در نیمه اول سال ۲۰۲۱ در آمریکای شمالی و اروپا خبر داد.

«Peter Franklin»، مدیرعامل Onward Mobility می‌گوید موبایل بلک بری جدید «بسیار امن» خواهد بود و راهکارهای امنیتی دوسویه (end-to-end) را ارائه می‌کند. این شرکت از بیان جزئیات بیشتر در مورد قابلیت‌ها و راهکارهای امنیتی این گوشی خودداری کرد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لنگرود استان گیلان

در وب سایت استارتاپ Onward Mobility نوشته شده که این شرکت در همکاری با بلک بری و FIH Mobile (زیرمجموعه فاکسکان) گوشی‌های جدید با برند بلک بری را طراحی و تولید می‌کند. جزئیات چندانی از مشخصات این گوشی‌ها منتشر نشده اما آنطور که 9to5Google گزارش می‌کند، یکی از آنها کیبورد فیزیکی خواهد داشت.

تا چند سال پیش به نظر می‌رسید برند بلک بری برای همیشه به تاریخ پیوسته باشد، تا اینکه شرکت TCL اواخر فروردین ماه سال ۹۸ در قراردادی با بلک بری از از عرضه دو گوشی جدید با این برند خبر داد. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لنگرود استان گیلان - اواسط بهمن ماه همان سال TCL تصمیم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لنگرود استان گیلان - گرفت قرارداد را تمدید نکند و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لنگرود استان گیلان - از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر لنگرود استان گیلان - توقف تولید موبایل با برند بلک بری خبر داد. حال به نظر می‌رسد این برند به لطف استارتاپ Onward Mobility فرصت دوباره‌ای برای بازگشت پیدا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone