🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  3. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19924.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

انتقاد رهبری نسبت به واردات نیم میلیارد دلاری «گوشی لوکس آمریکایی» در سال ۹۸

رهبر انقلاب در نشست تصویری با هیئت دولت به مناسبت آغاز هفته دولت، به واردات نیم میلیارد دلاری یک گوشی لوکس آمریکایی در سال گذشته انتقاد و اعلام کردند که دولت باید جلوی این اتفاق را ...

رهبر انقلاب در نشست تصویری با هیئت دولت به مناسبت آغاز هفته دولت، - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - به واردات نیم میلیارد دلاری یک گوشی لوکس آمریکایی در سال گذشته انتقاد و اعلام کردند که دولت باید جلوی این اتفاق را بگیرد.

ایشان «واردات بی رویه» را که باعث شکایت مکرر تولید کنندگان و حتی ورشکستگی برخی از آنها شده است بسیار خطرناک خواندند و در این رابطه اظهار داشتند که «واردات لوکس نیز از جمله موانعی است که دولت باید آن ها را از سر راه تولید حذف کند.»

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان

آخرین پست صفحه اینستاگرامی منتسب به رهبری نیز در اینباره توضیحات بیشتری منتشر ساخته است و اظهارات وی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - را چنین نگاشته: «واردات بی‌رویه چیز خطرناک و مهمی است. گاهی این واردات، - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - واردات لوکس است یعنی هیچ نیاز بهش نیست؛ شنیدم که برای واردات یک نوع #گوشی_لوکس_آمریکایی در سال۹۸ حدود نیم میلیارد دلار مصرف شده. البته بخش خصوصی این کار را میکند، منتها - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - دولت بایستی جلوی این را بگیرد.»

رهبری با اشاره به اعلام دولت مبنی بر بازگردانده نشدن ۲۷ میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات اظهار داشتند که «ممکن است بخشی از این ارزها به دلایل منطقی هنوز بازگردانده نشده اما با موارد سودجویانه همچون واردات کالاهای لوکس یا - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - خرید ملک در خارج از کشور باید برخورد شود.»

پیش از این انجمن واردکنندگان موبایل و سامانه همتا در یک نشست خبری مشترک درباره ممنوعیت واردات موبایل‌های بالای ۳۰۰ یورو، اعلام کرده بودند که در سال ۹۸ تقریبا نیم میلیارد یورو صرف واردات آیفون به کشور شده است. در همان نشست خبری، نماینده سامانه همتا به حجم ارز مصرف شده جهت واردات آیفون واکنش نشان داده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone