🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19956.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی گلکسی نوت ۲۰ و جداسازی سخت باتری [تماشا کنید]

سامسونگ در گذشته نه چندان دور از نسل جدید فبلت‌های سری گلکسی نوت رونمایی کرد و حالا ویدیوی کالبدشکافی گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده است. گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا جدیدترین پرچمداران سامسونگ ...

سامسونگ در گذشته نه چندان دور از نسل جدید فبلت‌های سری گلکسی نوت رونمایی کرد و حالا ویدیوی کالبدشکافی گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده است.

گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا جدیدترین پرچمداران سامسونگ محسوب می‌شوند که تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. نسخه استاندارد به بدنه پلاستیکی مجهز شده و رفرش ریت نمایشگر آن برخلاف برادرش، برابر ۶۰ هرتز است. با وجود چنین مواردی، این گوشی هوشمند همچنان با قیمت بالایی به فروش می‌رسد.

گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا مورد توجه علاقه‌مندان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پاوه استان کردستان - دنیای فناوری قرار گرفته، اما نسخه استاندارد آن محبوبیت کمتری دارد، با این حال اخیرا کانال یوتیوبی «PBKreveiws» ویدیوی کالبدشکافی گلکسی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پاوه استان کردستان - نوت ۲۰ را منتشر کرده است.

پس از گرم کردن بدنه و همچنین استفاده از ابزار مناسب، پنل پشتی به سرعت جدا می‌شود. به علت جنس پلاستیکی، این پنل زیرفشار تغییر شکل می‌دهد. در کنار برش مربوط به دوربین، میکروفن دوم به چشم می‌خورد. در این ویدیو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید و ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال قابل مشاهده است که در کنار آن‌ها دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی قرار گرفته که فاقد OIS است.

در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پاوه استان کردستان - ادامه پد شارژ وایرلس، اسپیکر مکالمه و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی به چشم می‌خورد. داک قلم S Pen در سمت راست باتری قرار گرفته است. در این ویدیو اسپیکر پایینی و دوربین سلفی نیز به نمایش گذاشته می‌شوند و همچنین شاهد روند نه چندان ساده‌ای برای جدا کردن باتری هستیم.

باتری توسط چسب به بدنه متصل شده، بنابراین برای جداسازی آن به دستگاهی برای گرم کردن یا الکل نیاز است. یکی از موارد جالب در ویدیوی کالبدشکافی گلکسی نوت ۲۰ مربوط به اسکنر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر پاوه استان کردستان - اثر انگشت آن می‌شود. این سنسور زیر محفظه باتری قرار گرفته اما از آنجایی که بخشی از نمایشگر است، کاربر نمی‌تواند آن را تعویض کند. در نهایت در این ویدیو تمام قطعات کنار هم قرار می‌گیرند و دستگاه دوباره روشن می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone