🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39638.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سنهایزر اولین ساندبار خود را با 13 بلندگو و صدای فراگیر معرفی کرد

سنهایزر که یکی از معتبر ترین شرکت های جهان در زمینه محصولات صوتی به شمار می رود، تا به امروز در بخش اسپیکرهای خانگی فعالیتی نداشته اما امسال در لاس وگاس ورق برگشته و شاهد ...

سنهایزر که یکی از معتبر ترین شرکت های جهان در زمینه محصولات صوتی به شمار می رود، تا به امروز در بخش اسپیکرهای خانگی فعالیتی نداشته - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اما امسال در لاس وگاس ورق برگشته و شاهد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نخستین ساندبار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این شرکت هستیم که تا پایان سال جاری میلادی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

نمونه اولیه این ساندبار از نظر طراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هنوز کامل نشده اما سیستم صوتی آن به خوبی کار می کند. خبرنگارانی که صدای این محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را در نمایشگاه CES شنیده اند، حکایت از تجربه کاملاً متفاوت و لذت بخش در بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ساندبارهای خانگی دارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین شهر استان اصفهان

سنهایزر تلاش می کند تا این سری محصولات را تحت برند Ambeo به فروش برساند. ساندباری که در CES امسال به نمایش گذاشته شده از 13 بلندگوی اختصاصی (شش عدد ووفر چهار اینچی، پنج توییتر، دو عدد اسپیکر رو به بالا) بهره می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گیرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - توانایی تولید صدای فراگیر 5.1.4 را دارند، یعنی شبیه به چیدمان چهار اسپیکر در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - چهار گوشه اتاق. البته به دلیل تعداد زیاد بلندگوها، ابعاد نهایی این ساندبار هم کمی بزرگ تر از محصولات مشابه است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین شهر استان اصفهان

سنهایزر می گوید این ساندبار با سنجش بازتاب صدا از محیط، به خوبی موقعیت دیوارها و سقف اتاق را تشخیص داده و بهترین تجربه صدای فراگیر را ارائه می کند. البته بررسی صحت این ادعا را باید پس از نهایی شدن محصول و ورود آن به بازار ارزیابی کرد. با این حال ورود سنهایزر به عرصه محصولات خانگی می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خبر مسرت بخشی برای دوستداران صدا باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone