🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  2. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  4. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19923.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

امکان پیدا کردن گوشی‌های گم شده سامسونگ در حالت آفلاین فراهم شد

اگر صاحب گوشی سامسونگ هستید و آن را گم کرده‌اید، قابلیت «Find My Mobile» امکان پیدا کردن آن را فراهم می‌کند، البته برای چنین کاری اتصال دستگاه شما به اینترنت اجباری بود. حالا با قابلیت ...

اگر صاحب گوشی سامسونگ هستید و آن را گم کرده‌اید، قابلیت «Find My Mobile» امکان پیدا کردن آن را - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان - فراهم می‌کند، البته برای چنین کاری اتصال دستگاه شما به اینترنت اجباری بود. حالا با قابلیت جدید می‌توانید آن را حتی در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان - حالت آفلاین پیدا کنید.

اخیرا افشاگر معروف، «مکس وین‌باخ» دو اسکرین شات در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان - حساب توییتری خود منتشر کرده و از ویژگی جدید FInd My Mobile خبر داده است. طبق این اسکرین شات‌ها، قابلیت ردیابی آفلاین را می‌تواند با مراجعه به بخش «Offline Finding» فعال کرد. در این - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان - صفحه نوشته - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان - شده:

«این ویژگی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان - امکان پیدا شدن گوشی شما توسط دستگاه‌های گلکسی را بدون اتصال به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان - شبکه فراهم می‌کند. همچنین توسط آن می‌توانید از گوشی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان - خود برای اسکن دستگاه‌های گلکسی گم شده استفاده کنید. اگر ایربادها و ساعت‌های هوشمند آخرین محصولات متصل به گوشی شما باشند، آن‌ها را نیز می‌توانید پیدا کنید.»

اگر گوشی گم شده آفلاین باشد و یک دستگاه گلکسی در نزدیکی آن قرار بگیرد، می‌توانید آن را پیدا کنید. اگر گوشی فرد دیگری گم شده و آفلاین باشد، شما نیز می‌توانید با دستگاه خود، آن را پیدا کنید.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان

در حالی که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان - سامسونگ اخیرا این ویژگی را دستگاه‌های خود اضافه کرده، از زمان انتشار سیستم عامل iOS 13 قابلیت پیدا کردن - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان - آیفون در حالت آفلاین در اختیار کاربران قرار گرفته است. تا زمانی که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان - دستگاه شما روشن باشد، با استفاده از بلوتوث می‌توانید آن را پیدا کنید.

برای فعال کردن این قابلیت روی آیفون با سیستم عامل iOS 13 باید به تنظیمات بروید، نام خود را انتخاب و سپس گزینه «Find My» را لمس کنید. در ادامه باید گزینه «Find My iPhone» را انتخاب کرده و این قابلیت را فعال کنید و در نهایت با فعالسازی پیدا کردن آفلاین و ارسال آخرین - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان - موقعیت، به چنین ویژگی دسترسی پیدا می‌کنید.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان

با توجه به افزوده شدن این قابلیت به گوشی‌های سامسونگ، پیدا کردن این محصولات در آینده کار ساده‌تری خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان

- تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مریوان استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خرم چهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوبید؟ به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone