🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12536.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هواوی گوشی‌های سری P50 را با سیستم عامل هارمونی وارد بازار می‌کند

ظاهرا هواوی در هفته‌های آینده از گوشی‌های سری P50 به همراه یک تبلت رونمایی می‌کند. طبق جدیدترین اطلاعات، گوشی‌های پرچمدار این کمپانی چینی بطور پیش فرض به سیستم عامل هارمونی مجهز می‌شوند. طبق گزارشی جدید ...

ظاهرا هواوی در هفته‌های آینده از گوشی‌های سری P50 به همراه یک تبلت رونمایی می‌کند. طبق جدیدترین اطلاعات، گوشی‌های پرچمدار این کمپانی چینی بطور پیش فرض به سیستم عامل هارمونی مجهز می‌شوند.

طبق گزارشی جدید و گفته یک حساب در شبکه اجتماعی Weibo، آزمایش بتای ۲ هارمونی ۲.۰ روی گوشی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - P50 به پایان رسیده و حالا این شرکت می‌خواهد بتا ۳ را امتحان کند. با - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - توجه به این موضوع، سری P50 تبدیل به اولین گوشی‌هایی می‌شوند که بطور پیش فرض - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - با سیستم عامل هارمونی از راه می‌رسند.

اگرچه برای اولین بار هواوی از سیستم عامل انحصاری‌اش بطور پیش فرض استفاده می‌کند، اما در گذشته شاهد انتشار نسخه‌های بتا هارمونی برای پرچمدارهای قدیمی این برند بوده‌ایم. با این وجود، گوشی‌های سری P50 بطور کامل اندروید را - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - کنار می‌گذارند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قزوین استان زنجان

انتظار می‌رود از ماه آینده میلادی مهاجرت گسترده گوشی‌های هواوی به سمت سیستم عامل هارمونی آغاز شود و پرچمدارهای این غول فناوری چینی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - در این مسیر پیشرو باشند. این کمپانی انتظار دارد که سیستم عامل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - هارمونی تا پایان سال جاری میلادی در ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد که البته تنها منحصر به گوشی‌های هوشمند نمی‌شود.

سیستم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - عامل هارمونی علاوه بر گوشی‌های هوشمند، در تلویزیون‌های هوشمند، اسمارت واچ‌ها و همچنین گجت‌های اینترنت اشیاء مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هواوی برای اینکه کاربران را برای مهاجرت از اندروید و سرویس‌های گوگل به سیستم عامل هارمونی آماده کند، سرویس‌های Petal را گسترش می‌دهد. این کمپانی با Petal Search روند مهاجرت به این سرویس‌ها را آغاز کرد و اخیرا آزمایش سرویس Petal Mail را به عنوان جایگزین جیمیل کلید زده است.

انتظار می‌رود این غول فناوری چینی از گوشی‌ P50 به همراه نسخه‌های پرو و پرو پلاس آن رونمایی کند که البته احتمالا حضور کمرنگی در بازار جهانی خواهند داشت. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - با این حال اگر هواوی بتواند محبوبیت سیستم عامل و سرویس‌هایش را افزایش دهد و البته بر مشکل تامین چیپ‌های موردنیازش غلبه کند، می‌تواند دوباره حضور قدرتمندی در بازار جهانی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone