🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26232.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام از بزرگ ترین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر التراسونیک دنیا رونمایی کرد

کوالکام امروز از بزرگ ترین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر التراسونیک دنیا به نام 3D Sonic Max Sensor رونمایی کرد. کوالکام می گوید این سنسور 17 برابر از نسل قبلی این سنسور بزرگ تر بوده ...

کوالکام امروز از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - بزرگ ترین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر التراسونیک دنیا به نام 3D Sonic Max Sensor - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - رونمایی کرد. کوالکام می گوید این سنسور 17 برابر از نسل قبلی این سنسور بزرگ تر بوده و می تواند دو - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - انگشت را همزمان اسکن کند.

حسگر 3D Sonic Max با 0.15 میلیمتر ضخامت، توانایی اسکن 20 میلیمتر در 30 میلیمتر را در محیطی به ابعاد 6 سانتی متر مربع دارد. همین عامل فریب دادن این سنسور را به طور چشمگیری کاهش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - می دهد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر امیرکلا استان مازندران

«گوردون توماس»، مدیر ارشد محصول شرکت کوالکام می گوید آنها به دنبال تولید حسگر اثر انگشتی با دقت یک در میلیون هستند. البته این به معنی ناکارآمدی سنسورهای فعلی نیست؛ چون استاندارد فعلی برای حسگرهای اثر انگشت تلفن های هوشمند، یک در 50 هزار است.

سنسور 3D Sonic Max Sensor کوالکام امکان تشخیص دو انگشت به شکل همزمان را دارد. از این قابلیت می توان در مواقعی که به امنیت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - بیشتری نیاز است (مثل ورود به اپ بانک ها یا داده های حساس) استفاده کرد.

بزرگ بودن ابعاد سنسور، دقت آن را هم افزایش می دهد و دیگر همانند بسیاری - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - از گوشی ها برای باز کردن قفل صفحه نیازی به ضربه زدن های متعدد نیست و نهایتاً با یک بار ضربه زدن عمل می کند. مزیت بزرگ تر بودن ابعاد سنسور این است که باز کردن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - قفل صفحه را هم برای افراد حواس پرت آسان تر می کند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر امیرکلا استان مازندران

کوالکام شناساگر سنسور جدید را - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - روی لایه ای از ترانزیستور فیلم نازک (TFT) قرار داده که هزینه تولید را پایین می آورد. این حسگر توانایی تشخیص شکل انگشت را داشته و داده های بیومتریک مثل فاصله بین نوک انگشت تا بند دوم را برای باز کردن قفل صفحه تشخیص می دهد.

نسل قبلی حسگر مورد بحث با اتکا به سخت افزار گوشی و الگوریتم ها، انگشت را از اشیای دیگر تشخیص می داد؛ ولی حسگر 3D Sonic Max Sensor با اتکا به سخت افزار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - خود این عمل را انجام می دهد که امنیت را بیش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - از پیش افزایش می دهد.

کوالکام پیش بینی می کند حسگر 3D Sonic Max Sensor سال آینده میلادی به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone