🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26759.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

بیش از نیم میلیارد کاربر تحت حفاظت ویندوز دیفندر مایکروسافت قرار دارند

دورانی که برای محافظت از ویندوز در برابر تهدیدات امنیتی، حتما باید نرم‌افزار آنتی ویروس استفاده می‌کردید مدت‌هاست به سرآمده. با معرفی آنتی ویروس بومی ویندوز، موسوم به «ویندوز دیفندر» که قرار است به زودی ...

دورانی که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - برای محافظت از ویندوز در برابر تهدیدات امنیتی، حتما باید نرم‌افزار آنتی ویروس استفاده می‌کردید مدت‌هاست به سرآمده. با معرفی آنتی ویروس بومی ویندوز، موسوم به «ویندوز دیفندر» که قرار است به زودی مایکروسافت دیفندر نام بگیرد، حالا بسیاری از کاربران - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این سیستم عامل دیگر نیازی به خرید یک آنتی ویروس شخص ثالث احساس نمی‌کنند.

ویندوز دیفندر به لطف بهره‌مندی از الگوریتم‌های یادگیری ماشین پیشرفته مایکروسافت، قدرت بالایی در تشخیص بدافزار و تهدیدات امنیتی دارد و این دلیلی بوده که آنتی ویروس - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بومی مایکروسافت را به یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای امنیتی دنیا تبدیل کرده است.

تانمای گاناچاریا، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مدیر تیم تحقیقات امنیتی Microsoft ATP در مورد دیفندر می‌گوید:

«ویندوز دیفندر سهمی بالغ بر %50 در اکوسیستم ویندوز دارد. با این حساب - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌توان گفت که بیش از نیم میلیارد رایانه در حال حاضر از ویندوز دیفندر به عنوان آنتی ویروس اصلی و فعال خود استفاده می‌کنند که رشد قابل توجهی داشته و در حال - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - حاضر در میان برترین‌ها قرار گرفته است.»

این آمار و ارقام فوق‌العاده اگر چه خبر خوشحال‌کننده‌ای برای کارکنان مایکروسافت است، اما در عین حال گویای این حقیقت هم هست که ویندوز دیفندر حالا بیشتر از سایر آنتی‌ ویروس‌های موجود در معرض حمله هکرها قرار خواهد گرفت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و مایکروسافت برای محافظت از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نیم میلیارد کاربر در برابر این تهدیدات، مسئولیت سنگینی خواهد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - داشت.

«ویندوز دیفندر بیش از %50 اکوسیستم ویندوز را تحت حفاظت خود قرار می‌دهد، بنابراین ما هدف بزرگی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - [برای هکرها] هستیم که تقریبا همه آن‌ها خواستار نفوذ به سیستم ما برای گرفتن حداکثر تعداد قربانی هستند.»

اگر چه ویندوز دیفندر از زمان انتشار تا امروز عملکرد خوب و قابل قبولی از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - خود به نمایش گذاشته، اما این موضوع بدان معنا نیست - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که بتواند در برابر تمام حملات و آسیب‌پذیری‌های امنیتی مصون و مقاوم باشد. بنابراین شاید هنوز هم بسیاری از افراد ترجیح بدهند که در کنار آنتی ویروس مایکروسافت حتما تدابیر امنیتی دیگری نیز در رایانه خود داشته باشند.

شما از کدام دسته افراد هستید؟ آیا ویندوز دیفندر را کافی می‌دانید یا حتما آنتی ویروس دیگری در رایانه‌تان نصب می‌کنید؟

- تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کبودرآهنگ استان همدان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone