🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29728.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس ذنفون مکس M2 و ذنفون مکس پرو M2 را معرفی کرد

امروز کمپانی ایسوس طی مراسمی در کشور هند از ذنفون‌های جدید رونمایی کرد و میان‌رده‌هایی به عنوان نسل بعدی گوشی‌های ذنفون مکس M1 و ذنفون مکس پرو M1 معرفی نمود. این گوشی‌ها که ذنفون مکس پرو M2 ...

امروز کمپانی ایسوس طی مراسمی در کشور هند از ذنفون‌های جدید رونمایی کرد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - و میان‌رده‌هایی به عنوان نسل بعدی گوشی‌های ذنفون مکس M1 و ذنفون - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - مکس پرو M1 معرفی نمود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران

این گوشی‌ها که ذنفون مکس پرو M2 و مکس M2 نام دارند، از طراحی ظاهری مشابهی بهره می‌برد با این تفاوت که مدل مکس M2 رنگ مات متالیک دارد، در حالی که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - مکس پرو M2 از بدنه‌ براق شیشه‌ای بهره ‌می‌برد.

ذنفون مکس پرو M2 از نمایشگر ال سی دی ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - بهره می‌برد و یک چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۶۰ برایش در نظر گرفته شده است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران

همچنین - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - این موبایل در نسخه‌ های مختلفی عرضه خواهد شد که به ۴،۳ یا ۶ گیگابایت رم و ۳۲ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی مجهز شده‌اند. یک دوربین اصلی دوگانه متشکل از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - دیافراگم ۱.۸ و ۵ مگاپیکسلی در این موبایل تعبیه شده و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با ضریب - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - اف ۲ نقش دوربین سلفی آن را ایفا می‌کند.

موبایل‌های شرکت ایسوس به باتری‌های قوی مشهورند. این میان رده نیز از این قضیه پیروی می‌کند و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. ضمن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - اینکه حسگر اثر انگشت برای این موبایل در نظر گرفته شده و به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران

ارزانترین - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - نسخه‌ی این موبایل ۱۸۱ دلار قیمت دارد و خرید پیشرفته‌ترین نسخه نیز ۲۳۷ دلار هزینه می‌برد. ایسوس مدعی شده که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - کاربران می‌توانند از هفته‌ی دیگر یعنی ۲۷ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - آذرماه این میانرده‌ را در دو رنگ تیتانیومی یا آبی خریداری کنند.

با این وجود داستان برای ذنفون مکس M2 کمی تفاوت دارد چرا که این موبایل در واقع نسخه‌ی ضعیفتری برای مکس پرو M2 محسوب می‌شود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران

این تلفن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - هوشمند نیز از نمایشگر ال سی دی ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می‌برد اما صفحه نمایش یاد شده تنها می‌تواند تصاویری با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل را به نمایش بگذارد.

برای این موبایل یک چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - ۶۳۲ و ۳ یا ۴ گیگابایت رم به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی در نظر گرفته - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - شده است. ضمن اینکه این میان رده از یک دوربین دوگانه اصلی متشکل از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم  ۱.۸ و ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و یک سنسور - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - ۱۳ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲ نقش دوربین سلفی را برایش ایفا می‌کند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران

میان رده‌ی ضعیف‌تر ایسوس به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که می‌تواند مدت زمان کاربری مناسبی برایش به ارمغان آورد. همچنین حسگر اثر انگشت در بدنه‌ی پشتی این موبایل تعبیه شده و به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۸.۱ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - اوریو پشتیبانی می‌کند.

ایسوس - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر کلاردشت استان مازندران - برای ذنفون مکس 2 نسخه‌های مختلفی در نظر گرفته و کاربران می‌توانند از ۲۹ آذرماه آنها را در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی با صرف هزینه‌‌های ۱۴۰ و ۱۶۷ دلاری خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone