🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29730.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اینتل فناوری فوویروس برای تولید چیپ های سه بعدی را معرفی کرد

در حالی که به مرور به محدودیت ها برای کوچک تر کردن ابعاد ترانزیستورها در کنار هم و مرگ قانون مور نزدیک می شویم به نظر می رسد راهکار تولید چیپ های ظریف تر، در قرار ...

در حالی که به مرور به محدودیت ها برای کوچک تر کردن ابعاد ترانزیستورها - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران - در کنار هم و مرگ قانون مور نزدیک می شویم به نظر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران - می رسد راهکار تولید چیپ های ظریف تر، در قرار دادن آنها به صورت عمودی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران - در کنار هم نهفته باشد؛ راهکار جدید اینتل، فناوری فوویروس (Foveros) برای چیپ های سه بعدی است.

اینتل ساعاتی پیش از اولین معماری چیپ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران - سه بعدی خود برای چیپ های منطقی خبر داده است. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران - تصور می شود اشاره اینتل به چیپ های مرتبط با کارت های گرافیک و پردازنده ها باشد. بر اساس این فناوری چیپ ها به صورت پشته هایی روی هم قرار می گیرند. به این ترتیب چینش ترانزیستورها علاوه بر حالت افقی، به صورت عمودی هم ممکن می شود.

بر اساس اعلام اینتل به نظر می رسد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران - این فناوری چندان هم دور از عرضه نباشد. این شرکت اعلام کرده است که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران - اولین چیپ های مبتنی بر فناوری 3 بعدی در نیمه دوم سال آتی میلادی از راه خواهند رسید.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران

پیش از این خافظه های با پهنای باند بالا که به صورت 3 بعدی ساخته شده بود در کارت های گرافیکی از جمله R9 Fury X از AMD به کار رفته بود اما فوویروس قرار است مفهوم این تکنولوژی را یک قدم فراتر ببرد.

به گفته اینتل این فناوری امکان تولید چیپلت های کوچکتر را می دهد. چیپلت ها چیپ های کوچکی در حد و اندازه یک دانه شن هستند. این چیپ ها می توانند در تولید - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران - ریز پردازنده ها، حافظه ها و یا سایر قطعات الکترونیکی کاربرد داشته باشند. به این ترتیب حافظه ها، سیستم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران - های تنظیم نیرو، گرافیک ها و پردازش های مرتبط با هوش مصنوعی همگی می توانند تراشه های جداگانه ای داشته باشند در حالی که به صورت پشته ای و سه بعدی روی یکدیگر قرار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران - گرفته اند.

از مزیت های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران - این سیستم می توان به قدرت محاسباتی و انعطاف پذیری بالاتر اشاره کرد اما مهمترین مزیت برای اینتل، تولید یک چیپ کامل بر مبنای معماری 10 نانومتری است. مدت ها بود اینتل با مشکلاتی در زمینه تولید چیپ های 10 نانومتری دست و پنجه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران - نرم می کرد و حالا به نظر می رسد فناوری فوویروس کلید راه حل مشکلات این شرکت باشد.

به طور خلاصه باید گفت که در نهایت چیپ های تولید شده بر اساس این فناوری می توانند در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران - کنار مصرف پایین تر و قدرت بیشتر، اندازه کوچکتری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گلوگاه استان مازندران - را برای اینتل به ارمغان آورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دادبه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام تعمیرگاه شما آیا منطقه هشت تیکه گلوگاه کار انجام میده
پاسخ: بله در هشت تیکه شهر گلوگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone