🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11509.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مقامات بریتانیا: تصاحب ARM توسط انویدیا می‌تواند مشکلات جدی ایجاد کند

سازمان نظارت بر رقابت و بازار بریتانیا (CMA) به تازگی اعلام کرده که تحقیقات بیشتری پیرامون کنترل انویدیا بر ARM موردنیاز است زیرا این مسئله می‌تواند باعث مشکلات جدی از جمله کاهش میزان نوآوری شود. ...

سازمان نظارت بر رقابت و بازار بریتانیا (CMA) به تازگی اعلام کرده که تحقیقات بیشتری پیرامون کنترل انویدیا بر ARM موردنیاز است زیرا این مسئله می‌تواند باعث مشکلات جدی از جمله کاهش میزان نوآوری شود.

گزارش CMA بخش‌های متعددی را شامل می‌شود - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - اما به نظر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - می‌رسد نگرانی اصلی آن‌ها پیرامون رقابت بسیار شدید - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - فعلی بر سر تامین پردازنده، واحدهای گرافیکی و تراشه‌ها در بازار جهانی است که بسیاری از زمینه‌ها مانند دیتاسنترها، اینترنت اشیاء، صنعت خودروسازی و کنسول‌های بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کاهش قابل توجه رقابت از طریق تصاحب - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - سایر بازیگران چنین عرصه‌ای ممکن است به تولید محصولاتی با کیفیت پایین‌تر و قیمت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - بیشتر ختم شود.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان

مدیر اجرایی ارشد CMA در بیانیه مطبوعاتی این سازمان گفته:

ما نگرانیم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - که کنترل انویدیا بر ARM موجب بروز معضلات اساسی برای رقبای انویدیا از طریق محدود کردن - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - دسترسی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - آن‌ها به فناوری‌های کلیدی شود و در نهایت سطح نوآوری در بسیاری از بازارهای مهم و در حال رشد را کاهش دهد. در نهایت چنین مسئله‌ای باعث می‌شود تا مصرف‌کنندگان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - به محصولات جدید دست پیدا نکنند و قیمت‌ها افزایش یابد. ادغام این دو شرکت می‌تواند انگیزه‌‌هایی برای تغییر مدل تجاری ARM به نفع انویدیا ایجاد کند.

اگرچه انویدیا وعده داده در ARM از سیستم مدیریتی شفاف - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - استفاده می‌کند و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - دسترسی برابر سایر شرکت‌ها به محصولات را فراهم می‌سازد؛ اما مسئولین بریتانیایی معتقدند که تضمین‌های ارائه شده از سوی انویدیا کافی نیستند. حتی به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - نظر می‌رسد آن‌ها با فروش مالکیت‌های معنوی ARM هم راضی نمی‌شوند و با توجه به پیچیدگی‌های حقوقی مسائل ثبت پتنت، نیاز به تحقیقات بسیار بیشتری وجود دارد.

مقامات دولتی بریتانیا چند ماه قبل اعلام کرده بودند که فروش ARM با رقم ۴۰ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر گیلان استان گیلان - میلیارد دلار می‌تواند تهدیدی برای امنیت ملی این کشور باشد و از CMA درخواست کردند تا تحقیقات گسترده‌ای پیرامون آن صورت دهد؛ اما تا به امروز تحقیقات نتیجه خاصی در پی نداشته و باید منتظر ادامه این روند باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دادجو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام حالتون خوبه؟ یه سوال داشتم مرکز شما لب آب گیلان خدمات داره
پاسخ: بله در لب آب شهر گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone