🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32510.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

استفاده از پهپادهای خودران برای متفرق کردن پرنده های اطراف فرودگاه

معمولاً اجازه پرواز پهپاد در نزدیکی فرودگاه ها داده نمی شود. اما می توان از این تجهیزات برای دور کردن پرندگان از هواپیماهای مسافربری بهره برد. به این منظور کنترل پهپاد به صورت دستی ممکن ...

معمولاً اجازه پرواز پهپاد در نزدیکی فرودگاه ها داده نمی شود. اما می توان از این تجهیزات برای دور کردن پرندگان از هواپیماهای مسافربری بهره برد.

به این منظور کنترل پهپاد به صورت دستی ممکن است غیر قابل اعتماد باشد. در این صورت حتی ممکن است دسته های پرندگان متفرق شده و کنترل آنها پیچیده تر از پیش شود. برای حل این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - مشکل محققان الگوریتمی را توسعه داده اند که برای متفرق کردن پرندگان از محیط فرودگاه ها کاربرد دارد.

ایده اولیه این محققان از حادثه ای سرچشمه گرفت که در سال 2009 برای پرواز شماره - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - 1549 یو اس ایر ویز در رودخانه هادسون نیویورک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - اتفاق افتاد. در این حادثه که اتفاقاً فیلم سالی نیز بر اساس آن ساخته شده، به دلیل برخورد دسته - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - ای از غازها به موتور، هواپیما با مشکل مواجه شد. بنا بر گزارش ها تنها دلیلی که هواپیما سقوط نکرد به مهارت خلبان مرتبط بود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - که توانست به خوبی روی رودخانه هادسون فرود آید - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - و جان مسافران را نجات دهد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران

«سون جو چونگ» مدیر تیم توسعه دهنده این فناوری می گوید:

«این باعث شد با خود فکر کنم که شاید اتفاق بعدی به خوبی و خوشی تمام نشود. به همین دلیل شروع به جستجوی روشی برای حفاظت از فضای هوایی [در اطراف فرودگاه ها] در مقابل پرنده ها از طریق تحقیقات در حوزه خود مختاری و رباتیک کردم».

به این منظور محققان تحرک گله ها را مطالعه کردند. به عنوان نمونه بررسی کردند که دسته های پرندگان چگونه شکل می گیرند و چطور پرندگان در کناره های دسته به تهدیدات واکنش نشان می دهند. سپس بر اساس این اطلاعات مدل های ریاضی ایجاد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - شدند.

در مطالعات مشخص شد در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - صورتی که پرنده هایی که در کناره های دسته پرواز می کنند، تهدیدی خارجی را احساس کنند، مسیر خود را تغییر می دهند و این واکنش روی پرنده های کناری آنها اثر می گذارد. اما اگر تهدید بسیار نزدیک باشد و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - سریع اتفاق افتد، به جای این عکس العمل، پرنده ها پراکنده می شوند. این گروه در نهایت هنگامی که الگوریتم های طراحی شده برای گله گوسفندان را تغییر دادند، این موارد را نیز در نظر گرفتند.

الگوریتم مورد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - بحث در فرودگاهی در کره جنوبی با موفقیت آزمایش شد و محققان دریافتند که تنها با یک پهپاد می توان ده ها پرنده را از فضای فرودگاه دور نگه داشت. اکنون پژوهشگران باید روشی برای گسترش این پروژه جهت استفاده چندین پهپاد در فرودگاه ها بیابند.

 

تماشا کنید: انجام عملیات های مراقبتی در فضاهای بسته با پهپاد های خودران ممکن شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone