🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41028.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل و نایکی نسخه ویژه ای از اپل واچ سری 3 را معرفی کردند

اپل و نایکی از معرفی نسخه ویژه ای از اپل واچ سری 3 مجهز به LTE خبر داده اند. این گجت پوشیدنی «Midnight Fog» (مه نیمه شب) نام داشته و قرار است با کفش های ورزشی ...

اپل و نایکی از معرفی نسخه ویژه ای از اپل واچ سری 3 مجهز به LTE خبر داده اند. این گجت پوشیدنی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - «Midnight Fog» (مه نیمه شب) نام داشته و قرار است با کفش های ورزشی «Air VaporMax» نایکی همگام سازی شود.

این ساعت هوشمند از اپلیکیشن «Nike+ Run Club» پشتیبانی می کند که امکان ارتباط با انجمن کاربران نایکی، مربی دیجیتالی، قابلیت های انگیزشی و غیره را برای کاربر فراهم می کند.تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستانلازم به یادآوری است - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که ارائه Midnight Fog اولین همکاری نایکی و اپل نیست و آنها - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قبلا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ساعت های +Apple Watch Nike و  NikeLab را معرفی کرده بودند که نسخه محدودی از اپل واچ سری 2 به شمار می رفت.

گفتنی است بین این نسخه ویژه و مدل معمولی اپل واچ سری 3 - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از نظر مشخصات فنی تفاوتی وجود ندارد، با این حال مدل نایکی از طرح های ساعت خاصی بهره برده و اپلیکیشن Nike+ Run Club را نیز اجرا می کند.

این ساعت هوشمند از امروز با قیمت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - 400 دلار از طریق وب سایت نایکی و فروشگاه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های فیزیکی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. کفش های جدید نایکی نیز از سوم آذر به بازار راه پیدا می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone