🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32511.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ارتش آمریکا به دنبال ساخت یک سلاح لیزری قدرتمند متحرک است

ارتش آمریکا به تازگی قراردادی ۱۰ میلیون دلاری را برای توسعه یک سلاح لیزری قدرتمند با توان ۱۰۰ کیلو واتی را با دو کمپانی لاکهید مارتین و Dynetics به امضا رسانده است. قرار است لیزر مذکور ...

ارتش آمریکا به تازگی قراردادی ۱۰ میلیون دلاری را برای توسعه یک سلاح لیزری قدرتمند با توان ۱۰۰ کیلو واتی را با دو کمپانی لاکهید مارتین و Dynetics به امضا رسانده است. قرار است لیزر مذکور روی یک خودروی زرهی نصب شده و قابلیت جابجایی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - سریع در میدان نبرد را داشته باشد.

قرار است طرح های اولیه برای سلاح مذکور تا اوایل سال ۲۰۱۹ به وزارت دفاع آمریکا ارائه شوند و در صورت تایید فرایند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - توسعه و تولید توپ لیزری جدید آغاز شود. لاکهید طراحی توپ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - لیزری و منبع تغذیه آن را بر عهده خواهد داشت، در حالی که Dynetics وظیفه دارد این سخت افزار را روی یک کامیون سه محوره میان اندازه سوار کند.

لیزر مورد بحث از نوع حالت جامد بوده و در رده لیزرهای فیبری جای می گیرد و در واقع قرار است از همراستا سازی تشعشعات تعداد زیادی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - لیزر کوچکتر ساخته شود. جهت این همراستا سازی نیز - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - قرار است یک سیستم متمرکزساز اپتیکال و جبران کننده آشفتگی های اتمسفری استفاده نماید. ضمناً همان طور که پیشتر گفتیم سلاح لیزری جدید از جهت منبع - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - تغذیه و همچنین سیستم خنک سازی کاملاً مستقل خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان

طبق قرارداد منعقد شده، نمونه اولیه از لیزر ۱۰۰ کیلوواتی تولیدی لاکهید و Dynetics می بایست تا سال ۲۰۲۲ تولید و عملیاتی شود. نخستین تست آن نیز قرار است - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر کامیاران استان کردستان - در صحرایی واقع در ایالت نیو مکزیکو انجام شود.

هدف از ساخت سلاح مورد بحث ساقط کردن هواپیماها، پهپادها، موشک های و در کل هرگونه تهدید هوایی خواهد بود. طبق گفته یکی از مهندسین لاکهید مارتین، ویژگی برتر سلاح های لیزری هزینه بسیار پایین آنها به ازای هر شلیک و محدودیت بسیار بسیار کمتر آنها از لحاظ مهمات و تعداد شلیک است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر محمدمتین نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام آیا سمت شهرک ژوان کامیاران طرح تعویض کولر گازی هایسنس قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در شهرک ژوان شهر کامیاران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone