🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22768.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

برچسب گذاری توییت های حاوی اخبار جعلی و گمراه کننده در توییتر آزمایش می شود

دموی لو رفته از توییتر نشان می دهد که این پلتفرم مشغول بررسی قابلیت برچسب گذاری توییت های منتشر شده از جانب سیاستمداران و دیگر چهره های شناخته شده است تا در مواردی که گفته ...

دموی لو رفته از توییتر نشان می دهد که این پلتفرم مشغول بررسی قابلیت برچسب گذاری توییت های منتشر شده از جانب سیاستمداران و دیگر چهره های شناخته شده است تا در مواردی که گفته هایشان حاوی اخبار جعلی یا اطلاعات نادرست است کاربران در جریان قرار بگیرند.

نشریه NBC در گزارش اختصاصی خود پیرامون - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - این قابلیت آورده است:

در قابلیت جدید که به پیروی از تلاش های ویکی پدیا برای مقابله با اخبار کذب صورت گرفته و قرار است در تاریخ ۵ مارس از آن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - رونمایی شود توییت های گمراه کننده و مضر با برچسب های قرمز یا نارنجی نمایش داده می شوند و اطلاعات اصلاحی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - که پیشتر در رابطه با همان موضوع توسط روزنامه نگاران، حقیقت یاب ها و دیگر کاربران منتشر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - شده اند به آنها اضافه خواهد شد.

این پروژه فعلا مراحل اولیه توسعه را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - پشت سر می گذارد اما آنطور که یکی از سخنگویان توییتر گفته سیستم برچسب - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - گذاری نوعی «ماکت طراحی برای آپشنی است که بازخورد اجتماع را در بر می گیرد. اخبار کذب مساله ای به شدت کلیدی است و توییتر برای مقابله با آن راه های زیادی را تست خواهد کرد.»

دموی لو رفته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - توییتی از کوین مک - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - کارتی رهبر اقلیت های مجلس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - نمایندگان آمریکا را نشان میدهد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - که حاوی اطلاعات نادرست در مورد افشاکنندگان اطلاعات - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - است. یکی دیگر از توییت های به نمایش در آمده در این دمو نیز مربوط به برنی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - سندرز می شود که ارقام نادرستی را در رابطه با فروش اسلحه در آمریکا مطرح کرده بود. توییت دیگر نیز به کرونا ویروس و آمار غلط در مورد آن مربوط می - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - شد. البته هنوز مشخص نیست که توییتر چگونه می خواهد مشخص کند کدام توییت ها باید برچسب داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان

یکی از نسخه های دموی لو رفته (که توییتر نیز تاکید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - کرده تنها یکی از گزینه های در دست بررسی است) به کاربران این پلتفرم یا واسطه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - های انجمن ها امکان می دهد که در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - صورت مشارکت در انتشار مطالب درست - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - امتیاز یا نشان ویژه ای دریافت کنند. اینکه کدام - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - کاربران میتوانند نقش واسطه را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - ایفا کنند یا واسطه ها دقیقا چه اختیاراتی دارند از نقاط مبهمی است که انتظار می رود توییتر به زودی اطلاعاتی را در رابطه با آن ارائه کند. با این حال روشن است که «هرچه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - امتیازهای بیشتری جمع کنید، رای شما با ضریب بیشتری در نظر گرفته می شود». همچنین از اعضای انجمن ها خواسته می شود که

  • توییتی را با گزینه های «محتمل»، «غیرمحتمل» یا «به شدت گمراه کننده» رتبه دهی کنند
  • با کمک یک نوار لغزنده که از یک تا ۱۰۰ تقسیم بندی شده پیش بینی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - کنند که چه تعداد از اعضا چنین پاسخی را در رابطه با آن توییت می دهند
  • و مشخص کنند که چرا باور - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - دارند آن توییت باید برچسب گذاری شود

اوایل این ماه توییتر اعلام کرد که ماه آینده جزئیات مربوط به سیاست رسانه ای جدید خود را اعلام می کند؛ سیاستی که در آن استفاده از عکس ها، ویدیوها و رسانه های دستکاری شده که میتوانند خطرات امنیتی برای کاربران داشته باشند ممنوع خواهد شد. بنابر اعلام توییتر، رسانه هایی که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - برای فریب دادن کاربران ویرایش - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - شده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - باشند یا دستخوش تغییر معنایی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - شده باشند با برچسب جعلی از سایر توییت ها متمایز خواهند شد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کنگاور استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone