🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22772.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

لینک گروه‌های خصوصی واتساپ از جستجوهای گوگل سر در آورد

گوگل با ایندکس لینک گروه های خصوصی واتس اپ به همه اجازه پیوستن به این چت را می دهد. روزنامه نگاری به نام «جردن ویلدون» در صفحه توییتر خود مدعی شده لینک های دعوت به ...

گوگل با ایندکس لینک گروه های خصوصی واتس اپ به همه اجازه پیوستن به این چت را می دهد.

روزنامه نگاری به نام «جردن ویلدون» در صفحه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - توییتر خود مدعی شده لینک های دعوت به چت گروهی واتس اپ امکان ایندکس شدن توسط گوگل و نمایش در لیست جستجو را دارد. این مساله باعث می شود که لینک های مذکور در دسترس همه کاربران وب قرار داشته باشند.

سایت مادربورد با بررسی این ادعا از صحت آن خبر داده است. این سایت با استفاده از  قابلیت جستجوی پیشرفته گوگل به لینک دعوت بسیاری از گروه های خصوصی دست یافته، برای مثال می توان به گروهی اشاره کرد که برای سازمان های مردم نهاد تایید شده از سوی سازمان ملل متحد ایجاد شده است. مادر بورد با عضویت در گروه NGOها به شماره تلفن اعضای آن - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هم دسترسی پیدا کرده بود.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل

هرچند ادمین‌ها قادر به باطل کردن لینک دعوت هستند اما به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گفته ویلدون در این شرایط واتس اپ تنها لینک جدیدی ایجاد کرده و لزوما پیوند اصلی را از دسترس خارج نمی کند. «الیسون بونی»، سخنگوی فیسبوک در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این باره گفته است:

«لینک دعوت هم مثل تمام مطالب کانال های عمومی در صورتی که به شکل عمومی در اینترنت منتشر شود، توسط دیگر کاربران واتس اپ قابل پیدا کردن است. اگر کاربران نمی خواند افراد ناشناس و غیرقابل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اعتماد به گروه آنها اضافه شوند نباید لینک را در سایت های عمومی منتشر کنند.»

گوگل در این باره سکوت کرده اما «دنی سالیوان» از روابط عمومی بخش موتور جستجوی این شرکت در توییتر خود گفته که موتورهای جستجو صفحات باز - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - وبسایت ها را ایندکس - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می کنند و در صورتی که کاربران علاقه ای به نمایش صفحات حاوی لینک های دعوت در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نتایج جستجو ندارند باید به این صفحه مراجعه کنند.

مشکلات واتس اپ به همین مورد ختم نمی شود و ظاهرا جف بزوس، مدیرعامل آمازون قربانی هک از طریق این پیام رسان شده است. پیش از آن هم یک آسیب پذیری - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در این اپ به ابزاری برای تزریق بدافزار به گوشی های اندرویدی و آیفون بدل شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone