🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22765.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آنر این هفته از جایگزین سرویس های گوگل برای موبایل هایش رونمایی می کند

کنگره جهانی موبایل بارسلون در موعد از پیش تعیین شده برگزار نشد و شرکت هایی که برنامه های ویژه ای برای این رویداد داشتند بر آن شده اند که کنفرانس های خبری خود را به ...

کنگره جهانی موبایل بارسلون در موعد از پیش تعیین شده برگزار نشد و شرکت هایی که برنامه های ویژه ای برای این رویداد داشتند بر آن شده اند که کنفرانس های خبری خود را به صورت اینترنتی برگزار کنند. آنر از جمله برندهایی است که نظیر شرکت مادر خود یعنی هواوی چنین برنامه ای دارد و اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - که این هفته مراسم رونمایی از محصولات تازه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - اش را به صورت زنده از بارسلون استریم خواهد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - کرد. طبق گفته ها و شنیده ها، این شرکت قصد دارد در طول این مراسم از گوشی های آنر V30 و V30 Pro رونمایی کند - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - که برای نخستین بار جایگزین پلی استور گوگل روی آنها نصب شده است.

ماه هاست که هواوی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - تلاش می کند برای جبران ناتوانی اش در دسترسی به اکوسیستم اختصاصی گوگل و عرضه موبایل هایش با این سرویس ها کاری بکند و در همین راستا مجموعه ای از ابزارها و سرویس ها را تدارک دیده است. این شرکت قصد داشت تا پایان سال ۲۰۱۹ سرویس های موبایلی هواوی (موسوم به Huawei Mobile Services یا به اختصار HMS) را آماده کند و از آنجایی که بدون معرفی یک گوشی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - جدید نمایش قابلیت های چنین سرویسی عملا غیرممکن بود رونمایی از HMS به این هفته موکول شد.

آنر هم که از شرکت های زیرشاخه هواوی محسوب می شود به پیروی از آن اعلام کرده به زودی از گوشی های پرچمدار آنر V30 و آنر V30 Pro همراه با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - این سرویس ها رونمایی خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان

هواوی و آنر امیدوارند که HMS به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - جایگزین مناسبی برای سرویس های گوگل پلی بدل شود. - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - سرویس اختصاصی هواوی علاوه بر اپ استور AppGallery، اکانت های هواوی ID، حافظه کلاود و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - سرویس نقشه TomTom را نیز شامل می شود (اگر به موقع آماده شود). البته تفاوت میان سرویس های موبایل هواوی و سرویس های گوگل کاملا مشهود خواهد بود اما این سرویس احتمالا مزایایی هم نسبت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - به امکانات و قابلیت های گوگل دارند که به زودی مشخص می شوند.

پخش لایو کنفرانس خبری آنر پنجم اسفند ماه (دوشنبه همین هفته) از طریق اکانت توییتر و یوتیوب آنر و راس - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - ساعت ۹ شب به وقت تهران - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - آغاز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone