🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22771.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ساخت رمپ ویلچر با LEGO [تماشا کنید]

یک زن معلول آلمانی با استفاده از LEGO در مقابل درب ورودی مغازه‌ها و کافه‌های شهر محل زندگی خود رمپ ویلچر می سازد. «ریتا اِبل» (Rita Ebel) اهل شهر هانائو (Hanau) آلمان در جریان یک ...

یک زن معلول آلمانی با استفاده از LEGO در مقابل درب ورودی مغازه‌ها و کافه‌های شهر محل زندگی خود رمپ ویلچر می سازد.

«ریتا اِبل» (Rita Ebel) اهل شهر هانائو (Hanau) آلمان در جریان یک سانحه رانندگی فلج شد. وی بیش از 20 سال است که با ویلچر حرکت می کند و به خوبی با چالش هایی که افراد ویلچری با آنها روبرو هستند، آشناست.

خانم ابل حدوداً یک سال قبل به مقاله - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - ای در مورد نحوه ساخت رمپ با لگو برای افراد ویلچری برخورد که توسط یک فرد معلول نوشته شده بود. او سپس با همکاری همسر خود تصمیم گرفت تا با ساخت رمپ ویلچر، به افراد معلول شهر خود کمک کند.

وی با ساخت رمپ های رنگارنگ - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - علاوه بر کمک کردن به افراد ویلچری، به افرادی که عصا، کالسکه بچه و مشکلات بینایی دارند نیز کمک کرده است. جالب اینکه او نیازی به خریدن لگوها ندارد و افراد خیر از سراسر آلمان برای او لگو ارسال می کنند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی

خانم ابل در گفتگو با روزنامه محلی شهر هانائو می گوید:

«رمپ ها واقعاً کمک کننده هستند و البته نگاه ها را به سمت خود جلب می - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - کنند. این کار - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - را برای جلب توجه عموم به موانع بسیاری که افراد ویلچری با آنها روبرو هستند و باید از میان برداشته شوند، انجام دادم. رمپ ها پایداری بالایی دارند و می توان ارتفاع آنها را تغییر داد. مزیت آنها اینست که قابلیت جا‌به‌جایی داشته و چسبندگی خوبی دارند.»

وی اضافه می کند که افراد بسیاری به کمپین وی علاقه نشان داده و خواهان همکاری هستند. او رمپ ها را بدون دریافت هزینه به کسب و کارها اهدا کرده و علاقه ای به کسب درآمد از این طریق ندارد.

به گفته خانم ابل ساخت رمپ با لگو بسیار آسان است و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمین استان مرکزی - فقط برای استحکام بیشتر باید از چسب مخصوص استفاده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone