🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22766.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نصف گوشی های 5G دنیا در چین فروخته می شوند

شبکه های 5G به تدریج در سراسر دنیا و البته ایالات متحده آمریکا راه اندازی می شوند اما بیشترین تعداد گوشی های 5G در این کشور فروخته نمی شوند و در عوض این چین است ...

شبکه های 5G به تدریج در سراسر دنیا و البته ایالات متحده آمریکا راه اندازی می شوند اما بیشترین تعداد گوشی های 5G در این کشور فروخته نمی شوند و در عوض این چین است که شهروندانش بیشتر از هر نقطه دیگری در این دنیا به خرید تلفن های هوشمند مبتنی بر نسل تازه شبکه های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - ارتباطی علاقه دارند.

براساس گزارش تازه ای که توسط موسسه تحقیقاتی Counterpoint منتشر شده چین تقریبا نیمی از تمامی گوشی های هوشمند 5G فروخته شده در سراسر دنیا را طی سال گذشته به خود اختصاص داده و هواوی (و از جمله برند زیرشاخه آن به نام آنر) جایگاه نخست فروش این گوشی ها را در چین به خود اختصاص داده و سه چهارم تمامی موبایل های 5G که در دستان شهروندان این کشور قرار دارند محصول این دو برند هستند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان

هواوی که مقر اصلی اش هم در شنزن چین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - قرار دارد بعد از آنکه از ورود به بازار آمریکا منع شد و با تحریم های مختلف ترامپ روبرو گردید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - تصمیم گرفت تمام تمرکز خود را روی بازار داخلی اش قرار دهد. این تحریم ها برای هواوی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - بدان معناست که گوشی های تولیدی اش دیگر به اپ های محبوب گوگل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - از جمله جیمیل، گوگل مپس و اساسا پلی استور دسترسی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - نخواهند داشت.

البته اشاره کنیم هواوی و آنر تنها برندهای مهمی بودند که با رشد فروش خود در بازار چین طی یکسال گذشته روبرو شدند و آنطور که در این گزارش آمده اپل و شیائومی افت شدید (هر کدام ۲۰ درصد) فروش در سال ۲۰۱۹ را شاهد بودند.

هواوی و آنر سال گذشته بیشترین مقدار فروش را داشته اند

با این حال وابستگی بیش از پیش هواوی به بازار چین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - باعث شد که در مقایسه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خوانسار استان اصفهان - با سایر برندهای تولیدکننده گوشی بیشتر از بقیه در برابر شیوع ویروس کرونا که حالا کووید ۱۹ خوانده می شود آسیب پذیر شود؛ ویروس مهلکی که تاکنون جان ۲۲۰۰ نفر را گرفته و فعالیت در تمامی شهرهای چین را متوقف کرده است.

طبق اعلام Strategy Analytics در سال ۲۰۱۹ به طور تقریبی ۱۹ میلیون گوشی 5G در سراسر دنیا فروخته شده است و انتظار می رود که این رقم در سال ۲۰۲۰ به حدود ۱۹۹ میلیون دستگاه برسد و افزایشی ۱۰ برابری را تجربه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone