🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22770.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

حذف ۶۰۰ اپلیکیشن از پلی استور گوگل به خاطر نمایش تبلیغات مزاحم

گوگل در راستای تلاش هایش برای مبارزه با کلاهبرداری های تبلیغاتی موبایل تقریبا ۶۰۰ اپ اندرویدی مخرب را از پلی استور حذف کرده و فعالیت توسعه دهندگانشان را نیز ممنوع کرده است. این شرکت در ...

گوگل در راستای تلاش هایش برای مبارزه با کلاهبرداری های تبلیغاتی موبایل تقریبا ۶۰۰ اپ اندرویدی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - مخرب را از پلی استور حذف کرده و فعالیت توسعه دهندگانشان را نیز ممنوع کرده است. این شرکت در بیانیه خود - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - آورده است که بنابر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - سیاست هایش نمی تواند اجازه نمایش تبلیغاتی که کاربران را اشتباهی به کلیک کردن وادار می کنند یا نشان داده شدن تبلیغات در زمان هایی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - که اپلیکیشن ها اجرا نمی شوند را بدهد.

Bjorke همچنین خاطرنشان کرده که این شرکت نوعی رویکرد مبتنی بر یادگیری ماشینی را توسعه داده تا بهتر تبلیغات غیر مرتبط در اپلیکیشن ها را شناسایی کند و ۶۰۰ مورد اپلیکیشن آلوده اخیر نیز با کمک همین رویکرد شناسایی شده اند. او در ادامه گفت:

توسعه دهندگان مجرم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - در به کارگیری و پوشش دهی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - به تبلیغات مخرب مرتبط پیشرفته تر می - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - شوند اما ما هم تکنولوژی های جدیدی را توسعه داده ایم تا از این رفتارها جلوگیری کنیم.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس

طبق گزارش وبسایت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - بازفید اغلب - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - اپلیکیشن های حذف شده از پلی استور گوگل ظاهرا - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - توسط توسعه دهندگان در چین، هند و سنگاپور ساخته شده اند و بخش عمده ای از آنها نیز برای کاربران انگلیسی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - زبان توسعه یافته اند. یکی از این توسعه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - دهندگان - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - نیز شرکتی چینی به نام Cheetah Mobile نام دارد که سهامش به صورت عمومی در بازار بورس این کشور عرضه می شود و بالغ بر ۴۰ مورد از اپ های مخرب حذف شده اخیر از پلی استور نیز محصول این شرکت بوده است.

Bjorke در مصاحبه با بازفید اعلام کرده که توسعه دهندگان مجرم از تکنیک های مشابهی برای دور زدن مکانیزم های تشخیصی گوگل استفاده کرده اند اما او اشاره نکرده که آیا آنها در اقدامی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - مشابه دست به چنین کاری زده اند یا خیر. گوگل اعلام کرده به شرکت هایی که تبلیغاتشان به خاطر پاپ های مخرب تحت تاثیر قرار گرفته غرامت می پردازد.

این نخستین باری نیست که گوگل دست به چنین اقدامی علیه توسعه دهندگان می زند هرچند که اقدام اخیر این شرکت بزرگ ترین گام آن برای حذف جاعلان و کلاهبرداران از پلی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر آباده استان فارس - استور به شمار می رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone