تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27216.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

موبایل تاشوی هواوی میت ایکس از تست سرعت 5G سربلند بیرون آمد [تماشا کنید]

اخیرا ویدئویی توسط یکی از مدیران هواوی به نام «He Gang» منتشر شده که عملکرد موبایل تاشوی میت ایکس هواوی در تست 5G را نمایش می دهد. در این تست که به نظر تحت شبکه ...

اخیرا ویدئویی توسط یکی از مدیران هواوی به نام «He Gang» منتشر شده که عملکرد موبایل تاشوی میت ایکس هواوی در تست 5G را نمایش می دهد. در این تست که به نظر تحت شبکه نسل پنجم اپراتور China Unicom انجام می شود، میت ایکس به سرعت دانلود یک گیگابیت بر ثانیه دست پیدا می کند.

میت ایکس هواوی در این تست - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به سرعت یک گیگابیت بر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ثانیه دست پیدا می کند

این موفقیت بزرگی برای هواوی به شمار می رود زیرا میت ایکس نه تنها اولین گوشی تاشو این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شرکت محسوب می - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شود، بلکه اولین موبایل مجهز به 5G آن ها نیز هست. اگرچه با توجه به تحریم های آمریکا آینده این دستگاه چندان مشخص - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نیست. با اینکه هواوی اعلام کرده انبارهایش به انده تولیدات یک سال این شرکت از قطعات پر شده اند، - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باید دید در صورت همراه شدن این تلفن با سیستم عامل اختصاصی این شرکت استقبال از آن به چه اندازه خواهد بود.

میت ایکس هواوی تنها تلفن تاشو با آینده ای نامشخص - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نیست. گلکسی فولد سامسونگ - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هم قرار بود از تاریخ شش اردیبهشت امسال عرضه شود، اما پس از اینکه در بررسی ها مشخص شد ساختار لولای آن دارای مشکلات اساسی است - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و بسیاری نمونه ها از کار افتادند، سامسونگ هم عرضه اش را به تعویق انداخت و از مشتریان نیز خواست تا - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سفارش هایشان را لغو کنند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

تلفن همراه میت ایکس هواوی به مشخصاتی چون چیپست کیرین 980، رم هشت گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مجهز - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خواهد بود. پشت این دستگاه هم با چهار دوربین مزین خواهد شد که احتمال شباهت زیادی به سیستم مورد استفاده در هواوی پی 30 پرو خواهند داشت.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

بازار موبایل های تاشو به نظر در حال داغ شدن است؛ کما اینکه به تازگی اوپو هم  پتنتی ثبت کرده که یه تلفن هوشمند تاشو با دوربین بالا جهنده - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را به نمایش می گذارد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم محصول اوپو هم دچار چنین چالش هایی خواهد شد یا نه.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone