🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40529.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

لوزالمعده مصنوعی که با کمک یک اپلیکیشن، دیابت را کنترل می کند

افرادی که دیابت نوع 1 دارند، دائماً باید میزان قند خون خود را اندازه گرفته و در صورت نیاز مقدار مشخصی از انسولین را تزریق نمایند. این فرآیند بسیار دشوار است و همچنین تزریق مقدار ...

افرادی که دیابت نوع 1 دارند، دائماً باید میزان قند خون خود را اندازه گرفته و در صورت نیاز مقدار مشخصی از انسولین را تزریق نمایند. این فرآیند بسیار دشوار است و همچنین تزریق مقدار دُز اشتباه انسولین، می تواند عواقب بسیار خطرناکی را برای شخص به دنبال داشته باشد. به تازگی محققان موفق به ساخت یک لوز المعده مصنوعی شده اند که به کمک الگوریتمی در یک اپ ویژه تلفن هوشمند کاربر، می تواند مقدار مشخصی از انسولین را به بدن شخص تزریق نماید.

اپ موبایل مذکور به پانکراس مصنوعی (یا بهتر است بگوییم پمپ انسولین یا پایشگر قند خون) بر اساس فعالیت های شخص، وعده های غذایی صرف شده و الگوی خواب کاربر دستور می دهد که مقدار - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مشخصی از گلوکز را آزاد نماید. این اپ همچنین به مرور نحوه کنترل میزان انسولین مورد نیاز کاربر را یاد می گیرد و موجب می شود پانکراس مصنوعی، شبیه به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این عضو در بدن یک فرد بدون دیابت عمل کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مشکین شهر استان اردبیل
نمایی از لوزالمعده

گفتنی است نتیجه 12 هفته آزمایش این عضو مصنوعی، تاکنون رضایت بخش بوده و بهبودهای فوق العاده ای از جمله کاهش سطح هموگلوبین و نیز کاهش نیاز به بررسی سطح گلوکز خون را به دنبال داشته.

این لوزالمعده مصنوعی، قبل از عرضه عمومی باید همچنان آزمایش های بسیاری را سپری نماید و تأییدیه های قانونی مورد نیاز را نیز دریافت کند. در نهایت امید می رود این فناوری بتواند تا حد زیادی، نگرانی های افراد دیابتی را کاهش دهد.

 

ممکن است به مطالب زیر علاقه مند باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازک نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ آیا میتونم یه سوال بپرسم مجتمع فرهنگیان مشکین شهر اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در مجتمع فرهنگیان شهر مشکین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone