🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13492.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ایرباد بی‌سیم سونی WF-1000XM4 با تراشه V1 و پشتیبانی از LDAC معرفی شد

سونی بالاخره از جدیدترین ایرباد بی‌سیم خود به نام WF-1000XM4 رونمایی کرد که در مقایسه با نسل گذشته‌اش بهبودهای زیادی را تجربه کرده. بخشی از این بهبودها به علت استفاده از تراشه سونی V1 است، ...

سونی بالاخره از جدیدترین ایرباد بی‌سیم خود به نام WF-1000XM4 رونمایی کرد که در مقایسه با نسل گذشته‌اش بهبودهای زیادی را تجربه کرده. بخشی از این بهبودها به علت استفاده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - از تراشه سونی V1 است، اما کیفیت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - ساخت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - آن هم بهبود پیدا کرده که باعث کیفیت بالاتر صدا و همچنین حذف نویز بهتر می‌شود.

به گفته سونی، WF-1000XM4 - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - اولین ایرباد بی‌سیم جهان است که از طریق کدک LDAC از صدای Hi-Res پشتیبانی می‌کند. LDAC در مقایسه با بلوتوث عادی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - تا ۳ برابر حجم اطلاعات - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - بیشتری را حمل می‌کند. قابلیت DSEE Extreme از هوش مصنوعی برای بازسازی صدای فشرده استفاده می‌کند تا کیفیت آن‌ها را به Hi-Res نزدیک کند. این ایرباد از فناوری Reality Audio 360 هم پشتیبانی می‌کند.

استفاده از پردازنده قدرتمند V1 باعث بهبود قابلیت حذف نویز فعال می‌شود که در مقایسه با نسل قبلی، ۴۰ درصد عملکرد بهتری دارد. این ایرباد همچنین وزش باد را تشخیص می‌دهد و بطور خودکار قابلیت کاهش نویز باد را فعال می‌کند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان

سونی واحدهای درایور را بازطراحی کرده، ابعاد آهنرباها را ۲۰ درصد افزایش داده و آن را روی دیافراگم بهتری قرار داده که انعطاف‌پذیرتر است و بیس بهتری ایجاد می‌کند.

ایرباد بی‌سیم سونی WF-1000XM4 علاوه بر حذف - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - نویز فعال، به لطف سری - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - هدفون ایزوله‌سازی نویز پسیو بهتری هم در مقایسه با گذشته دارد. این ایرباد همچنین می‌تواند نحوه قرارگیری داخل گوش - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - را تشخیص دهد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - و کاربر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - را برای دستیابی به بهترین - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - کیفیت راهنمایی کند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان

این ایرباد از قابلیت اتصال سریع به اندروید و ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌تواند صحبت کردن - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - را تشخیص دهد تا موسیقی را - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - قطع کند. این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - قابلیت که سونی آن را «Speak-to-Chat» می‌نامد، امکان صحبت با دیگران را فراهم می‌کند.

هرکدام از ایربادها به یک جفت میکروفن و همچنین یک سنسور القای استخوانی مجهز شده‌اند که این سنسور، در محیط‌های شلوغ صدا را واضح به کاربر می‌رساند. سونی WF-1000XM4 از الکسا و دستیار گوگل پشتیبانی می‌کند.

چیپ V1 سونی ارتباط بلوتوث و حذف نویز را ادغام می‌کند. در نسل قبلی یعنی XM3، چنین کاری برعهده دو تراشه مختلف بود. این چیپ جدید از آنتن‌های بازطراحی شده بهره می‌برد تا ارتباط پایداری را فراهم کند و تاخیر را به حداقل برساند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان

XM4 در مقایسه با گذشته کوچکتر و سبک‌تر است، بنابراین بهتر در گوش جای می‌گیرد. علاوه بر این، شارژدهی باتری هم افزایش داشته و حالا می‌تواند با قابلیت حذف نویز تا ۸ ساعت شارژدهی داشته باشد و بدون این قابلیت، تا ۱۲ ساعت کاربر را همراهی کند. در مدل XM3 این اعداد به ترتیب برابر ۶ و ۸ ساعت بودند.

قاب همراه این ایرباد می‌تواند آن را ۲ شارژ کند، بنابراین می‌توان تا ۲۴ ساعت با آن آهنگ گوش داد. کاربران تنها با ۵ دقیقه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - شارژ، می‌توانند تا ۶۰ دقیقه از این ایرباد استفاده کنند.

ایرباد بی‌سیم سونی WF-1000XM4 با قیمت ۲۸۰ دلار به فروش می‌رسد، البته اگر چنین قیمتی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تایباد استان خراسان - برای کاربری بالا باشد، می‌تواند نصب قبلی را با قیمت ۲۳۰ دلار بخرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone