🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  2. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36022.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

غیر فعال شدن درگاه لایتنینگ آیفون پس از 7 روز عدم استفاده در 11.4 iOS

آیفون ها با قیمت بالایشان موبایل مورد علاقه سارقان هستند. با این حال اپل در سال های اخیر تلاش های متعددی برای مشکل تر کردن فرایند استفاده از این گوشی ها انجام داده. اکنون اپل ...

آیفون ها با قیمت بالایشان موبایل مورد علاقه سارقان هستند. با این حال اپل در سال های اخیر تلاش های متعددی برای مشکل تر کردن فرایند استفاده از این گوشی ها انجام داده. اکنون اپل - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - راه کار جدیدی برای غیر قابل استفاده کردن آیفون های سرقت شده ارائه کرده است.

وجود این ویژگی که در iOS 11.4 و با نام «USB Restricted Mode» - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یا حالت محدود USB ارائه خواهد شد در نسخه بتای این نسخه توسط موسسه امنیتی Elcomsoft تأیید شده است. با استفاده از این قابلیت اگر کاربر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در 7 روز اقدام به لاگین به آیفون خود نکند، به صورت خودکار درگاه لایتنینگ آن غیر فعال خواهد شد.

به عبارتی می توان گفت که اگر آیفون تان دزدیده شود یا سازمان های اعمال قانون قصد نفوذ به محتوای آن را داشته باشند و در مدت 7 روز موفق به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - لاگین نشوند، به صورت خودکار درگاه لایتنینگ از کار خواهد افتاد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

آیفونی که درگاه لایتنینگ آن از کار افتاده دیگر قابل اتصال به کامپیوتر نبوده و به این ترتیب اطلاعات داخل آن نیز قابل - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دستیابی نخواهد بود. البته همچنان شارژ شدن آن امکان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پذیر است.

بنا بر آنچه که اپل در اسناد خود اعلام کرده، به منظور بهبود امنیت، باید دستگاه های مبتنی بر iOS قفل شده را جهت ارتباط با تجهیزات USB از طریق درگاه لایتنینگ متصل کنید تا آنلاک شود، یا می توانید پسورد دستگاه خود را وارد کنید. این فرایندها باید - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حداقل یک بار در هفته انجام شوند.

USB Restricted Mode - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پاسخ اپل به تلاش های مجریان قانون و نیز سارقانی است که قصد دارند آیفون های دیگران ر اقفل گشایی نمایند. یاد آوری می کنیم که پیش - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از این - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پلیس ایالات متحده بارها به اپل فشار آورده اند که با ایجاد یک - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - درب پشتی، امکان دسترسی به محتوای آیفون ها را فراهم کند. البته اپل - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تن به این درخواست ها نداد.

 

تماشا کنید: نینتندو سوییچ هک شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone