🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10722.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نمایندگان جمهوری‌خواه آمریکا خواستار تحریم برند آنر شدند

گروهی متشکل از ۱۴ نماینده جمهوری‌خواه آمریکا در نامه‌ای خواستار تحریم برند آنر شده‌اند. هواوی در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ این برند را به کنسرسیومی از شرکت‌ها فروخت و آنر از آن زمان توانسته با ...

گروهی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان - متشکل از ۱۴ نماینده جمهوری‌خواه آمریکا در نامه‌ای خواستار تحریم برند آنر شده‌اند. هواوی در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ این برند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان - را به کنسرسیومی از شرکت‌ها فروخت و آنر از آن زمان توانسته با برندهای آمریکایی همکاری کند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان - و چند گوشی جدید به بازار بفرستد.

به گزارش رویترز، گروهی از نمایندگان جمهوری‌خواه مجلس آمریکا از وزارت بازرگانی ایالات متحده خواسته‌اند که نام Honor Device - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان - Co به فهرست سیاه اقتصادی دولت اضافه شود. این گروه ۱۴ نفره - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان - به رهبری «مایکل مک‌کال»، عضو کمیته امور خارجه مجلس در نامه خود یادآور شده‌اند که آنر جزوی از زیرمجموعه هواوی بوده که در ماه مه ۲۰۱۹ در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت.

قرارگیری در فهرست تحریم‌ها موجب می‌شود شرکت‌ها نتوانند با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان - همتایان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان - آمریکایی خود مراوده و همکاری داشته باشند و قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزارهای مورد نیازشان را دریافت کنند. جمهوری‌خواهان مدعی‌اند که آنر برای دور زدن سیاست‌های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان - کنترلی آمریکا که دست حزب کمونیست چین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان - را از فناوری‌های آمریکایی کوتاه می‌کند، از هواوی جدا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان - شده است.

نمایندگان در این نامه با استناد به حرف‌های تحلیلگران - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان - متذکر شده‌اند که فروش آنر دسترسی این شرکت به تراشه‌های نیمه‌رسانا و نرم‌افزارها را ممکن کرده است، ولی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان - اگر این جدایی اتفاق نمی‌افتاد آن‌ها نمی‌توانستند همکاری‌های امروز را انجام دهند.

سخنگوی وزارت بازرگانی آمریکا در واکنش به این نامه گفت از اظهارنظر و نگرانی اعضای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان - مجلس تشکر می‌کند. او یادآور شد که این وزارت‌خانه به بررسی پیوسته اطلاعات موجود ادامه خواهد داد تا شرکت‌های لازم برای اضافه شدن به فهرست تحریم‌ها را شناسایی کند. سفارت چین در واشنگتن، آنر و هواوی هنوز به این گزارش واکنشی نشان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان - نداده‌اند.

هواوی در ماه نوامبر ۲۰۲۰ اعلام کرد که برند آنر را به کنسرسیومی از بیش از ۳۰ شرکت می‌فروشد. ارزش این معامله حدود ۱۵.۵ میلیارد دلار اعلام شده بود و به نظر می‌رسید که هواوی برای نجات آنر تصمیم به انجام این کار - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خرمدره استان زنجان - گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone