تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37283.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کاهش تولید آیفون 10 ارزش سهام سامسونگ را هم پایین آورد

اپل جزو آن شرکت هاییست که وقتی عطسه می‌کند، تولید‌کنندگانش سرما می‌خورند. پیش از این مطلع شدیم که شرکت کوپرتینویی میزان تولید آیفون 10 را بسیار کاهش داده و این اتفاق باعث شده بود که خط تولید ...

اپل جزو آن شرکت هاییست که وقتی عطسه می‌کند، تولید‌کنندگانش سرما می‌خورند. پیش از این مطلع شدیم که شرکت کوپرتینویی میزان تولید آیفون 10 را بسیار کاهش داده و این اتفاق - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - باعث شده بود که خط تولید نمایشگر‌های OLED - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - شرکت کره‌ای ظرفیت بلااستفاده‌ای پیدا کند. حال به گزارش وب سایت ژاپنی Nikkei امروز صبح اتفاق اخیر تاثیر مستقیمی روی سهام سامسونگ گذاشته و ارزش آن را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - پایین آورده است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران

پیش‌تر همین وبسایت‌ ژاپنی اعلام - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - کرده بود که اپل قصد دارد در سه ماه‌ ابتدایی سال ۲۰۱۸ تنها ۲۰ میلیون نمایشگر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - ۵.۸ اینچی OLED به سامسونگ سفارش دهد. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - این در حالی است پیشنهاد سه ماهه قبلی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - شرکت کوپرتینویی ۴۵ الی ۵۰ میلیون قطعه بوده است و تقریباً ۲۵۰ درصد کمتر شده است. کارشناسان معتقدند این رقم در سه ماهه‌ی بعدی نیز محدود خواهند ماند اما ممکن است در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ میلادی به علت تولید پنل‌های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - آیفون 10 اس و 10 اس پلاس چند برابر شود.

کمپانی کره‌ای میلیاردها دلار خرج کرده تا ظرفیت خط - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - تولید خود را بالا برده و بتواند رقم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - تولید نمایشگر‌های OLED آیفون 10 را با توجه به سفارش اپل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - بالا نگه دارد اما با کاهش تولید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - این تلفن هوشمند، خط تولید سامسونگ ظرفیت بلا استفاده‌ای پیدا کرده است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران

از سوی دیگر به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد از نمایشگر‌های LCD نیز - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - در آیفون‌های 9 استفاده کند تا مدل ارزانتری همراه نسل بعدی آیفون 10 به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - بازار عرضه کند. کارشناسان تخمین می‌زنند که ۱۰۰ مدل از آیفون 9 فروخته خواهد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - شد و آمار بهتری از نسل بعدی آیفون 10 رقم خواهد زد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران

همه این اتفاقات موجب شده که ارزش سهام سامسونگ ۲.۳ درصد کاهش پیدا کند. در کنار این اتفاق کمپانی‌های کوچک تولید کنند‌ه‌ی OLED نیز نظیر Hodogaya Chemical و Hirata Corp، روند نزولی مشابهی را تجربه کرده‌اند که به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - نوعی نشان‌ می‌دهد این پنل‌های با استقبال مطلوبی مواجه نشده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone