🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42033.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: فضای مجازی نه وحشی است نه سرکش

وزیر ارتباطات در مصاحبه‌ای از لزوم حاکمیت در فضای مجازی صحبت کرد و از وجود بستر‌های مناسب برای ثروت آفرینی در آن خبر داد که تنها با استفاده درست قابل دستیابی است. «محمد جواد آذری ...

وزیر ارتباطات در مصاحبه‌ای از لزوم حاکمیت در فضای مجازی صحبت کرد و از وجود بستر‌های مناسب برای ثروت آفرینی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - در آن خبر داد که تنها با استفاده درست قابل دستیابی است.

«محمد جواد آذری جهرمی» مفهوم حاکمیت در فضای مجازی را با چارچوب ادبیات سلطه متفاوت تلقی نمود چراکه به باور او معمولاً کشورهای سلطه‌گر برای گسترش حاکمیت کار خود، کارشان را با زور پیش می‌برند اما - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - حاکمیت در فضای مجازی با ارائه خدمات بیشتر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - صورت می‌گیرد.

همچنین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - او در توضیح دیدگاهش درباره فضای مجازی گفت:

«فضای مجازی نه وحشی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - است که بخواهیم آن را مهار کنیم نه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - آنقدر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - سرکش است که بخواهیم آن را تحت کنترل درآوریم؛ اما باید در آن حاکمیت داشته باشیم.»

استفاده درست از فضای مجازی به منزله مهار آن است

وزیر جوان ارتباطات متذکر شد که فضای مجازی ابزاری است که رسیدن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - به حداکثر میزان استفاده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - از آن می‌تواند به منزله مهار کردنش باشد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران

او از گرایش کسب‌وکارهای محلی و کوچک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - به تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و بسترهای پیامکی سخن گفت و همین امر را به فال نیک گرفت.

پیام‌رسان‌ها می‌توانند سالانه ۳۰۰۰ میلیارد تومان تولید - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - ثروت کنند

وزیر ارتباطات شبکه‌های اجتماعی را بستر خوبی برای تولید ثروت در کشور دانست چراکه او تخمین می‌زند که پیام‌رسان‌ها می‌توانند سالانه ۳۰۰۰ میلیارد تومان برای جامعه خلق ثروت کنند؛ این درحالتی‌است که درآمد سالانه تبلیغات صداوسیما چیزی بیشتر از ۱۳۰۰ میلیارد تومان نیست.

وی معتقد است پیام‌رسانها وشبکه‌های اجتماعی خارجی در حال حاضر فعالیت‌های اقتصادی رسمی در کشور انجام نمی‌دهند ولی برای دستیابی به سود نهفته در این عرصه باید شبکه‌های اجتماعی داخلی را توسعه داد. او در این راستا وعده داد که تا ماه آینده با در پیش گرفتن استراتژی مناسب  افراد توانمند دراین عرصه فعالیت خواهند نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone