🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  3. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  4. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13545.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل از سیستم عامل iOS 15 با قابلیت‌های جدید رونمایی کرد

اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 از جدیدترین نسخه سیستم عامل آیفون یعنی iOS 15 رونمایی کرد. آی او اس ۱۵ از قابلیت‌های جدیدی مانند صدای فراگیر یا فضایی (Spatial Audio) برای فیس تایم ...

اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 از جدیدترین نسخه سیستم عامل آیفون یعنی iOS 15 رونمایی کرد. آی او اس ۱۵ از قابلیت‌های جدیدی مانند صدای فراگیر یا فضایی (Spatial Audio) برای فیس تایم بهره می‌برد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس

اپل ویژگی‌های جدیدی به آی او اس 15 - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - اضافه کرده که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

فیس تایم

در سیستم عامل iOS 15 کاربران در کنار صدای فراگیر، به قابلیت حذف نویز در تماس‌های فیس تایم هم دسترسی پیدا می‌کنند تا صدای طبیعی‌تری به دیگران برسد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند تماس‌ها را زمانبندی کرده و لینک آن را برای افراد ارسال کنند، البته برای شرکت در این تماس‌ها حتما نباید دستگاه اپل داشته باشید و از طریق مرورگر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - هم می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. تماس‌های تصویری به طور سرتاسری رمزگذاری می‌شوند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید فیس تایم، «SharePlay» نام دارد که امکان اشتراک‌گذاری موسیقی، ویدیو، فیلم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - و همچنین محتوای درون نمایشگر را در تماس‌ها - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - فراهم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - می‌کند. SharePlay به عنوان یک API ارائه می‌شود تا درون اپ‌های شخص ثالث هم تعبیه شود.

Messages

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس

اپل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - در سیستم عامل iOS 15 سرویس iMessages را هم بروزرسانی کرده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - و راه جدیدی برای اشتراک‌گذاری محتوا مانند تصاویر، موسیقی، پادکست و موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند محتوای اشتراکی را پین کنند.

نوتیفیکیشن‌ها

نوتیفیکیشن‌ها در آی او اس ۱۵ بازطراحی شده‌اند و حالا از خلاصه نوتیفیکیشن بهره می‌برند که نوتیفیکیشن‌ها را بر اساس نحوه تعامل کاربران با اپ‌ها به نمایش می‌گذارند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس

استاتوس مزاحم نشوید کاربران حالا به مخاطبین در Messages نشان داده می‌شود. علاوه بر این، گزینه‌های جدیدی مانند تمرکز یا Focus برای استاتوس در اختیار - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - کاربران قرار می‌گیرد.

فوتوز

فوتوز در iOS 15 از قابلیت Live Text بهره - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - می‌برد که امکان هایلایت کردن و انتخاب متن در تصاویر را فراهم می‌کند. این ویژگی در سایر اپ‌ها مانند اپل نیوز هم کاربرد دارد. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - در سیستم عامل جدید آیفون، تصاویر در جستجوهای اسپات لایت هم به نمایش گذاشته می‌شوند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس

همچنین - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - می‌توانید آهنگ‌های اپل موزیک را در خاطرات تصاویر خود - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - قرار دهید. این قابلیت تصاویر و ویدیوها را ترکیب کرده و به صورت هوشمند آهنگی را از اپل موزیک انتخاب می‌کند.

Wallet

iOS 15 کلیدها را به Wallet یا کیف پول می‌آورد که شامل کلیدهای اتاق‌های هتل و کلیدهای برای قفل‌های خانه هوشمند می‌شود.

اپل مپس

مپس - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - به قابلیت دید جهانی و جزئیات بیشتر برای شهرها مجهز می‌شود. همچنین با جزئیات جدیدی برای جاده‌ها روبه‌رو می‌شویم که به رانندگان در شهرها کمک می‌کند.

آب و هوا

آب و هوا حالا طراحی جدیدی دارد، از نقشه درون اپ بهره می‌برد و به انیمیشن‌های پس زمینه جدیدی مجهز می‌شود. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - این اپ همچنین گرافیک‌های جدیدی دارد تا کاربران راحت‌تر از شرایط آب و هوا مطلع شوند.

ویژگی‌های دیگر

سیستم عامل iOS 15 از قابلیت جستجوی صوتی در سافاری، ویژگی درگ اند دراپ در اپ‌ها، میموجی‌های جدید و کارت‌های مخاطبین بهتر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - در اسپات لایت بهره - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - می‌برد.

اولین بتای توسعه‌دهندگان iOS 15 - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - امروز منتشر می‌شود و اولین بتای عمومی‌اش ماه آینده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شیراز استان فارس - در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه نهایی این سیستم عامل هم در پاییز منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone