تعمیرات یخچال کرال در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13551.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: بسته‌های اینترنت رایگان به سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی تخصیص می‌یابد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد به‌منظور توزیع عادلانه اینترنت رایگان مخصوص آموزش در فضای مجازی، تخصیص بسته‌های رایگان روی سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی در حال اجرا است تا آن‌ها که در خارج از شبکه ...

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد به‌منظور توزیع عادلانه اینترنت رایگان مخصوص آموزش در فضای مجازی، تخصیص بسته‌های رایگان روی سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی در حال اجرا است تا آن‌ها که در خارج از شبکه شاد هم آموزش می‌بینند از - تعمیرات یخچال کرال در شهر کامیاران استان کردستان - این امکان برخوردار شوند.

«حسین فلاح جوشقانی» در گفت‌و‌گو با ایرنا از تغییر فرآیند تخصیص اینترنت رایگان به دانش‌آموزان خبر داده است؛ تغییری که بیش از گذشته باعث - تعمیرات یخچال کرال در شهر کامیاران استان کردستان - توزیع عادلانه دسترسی به اینترنت بین دانش‌آموزان خواهند شد و به تعبیر او به عدالت آموزشی منجر خواهد شد.

وی با بیان این که همیشه خانواده‌ها و حتی معلم‌ها از این‌که برخی از آموزش‌ها در - تعمیرات یخچال کرال در شهر کامیاران استان کردستان - پلتفرم‌های دیگر انجام می‌شود و باید برای آن هزینه پراخت کنند، گلایه می‌کردند گفت:

«از ۱۵ شهریور سال گذشته اینترنت شبکه دانش‌آموزی شاد را رایگان و آن را به همه اپراتورها نیز اعلام کردیم. اما بر اساس آماری که وجود داشت، به دلایل مختلف مدارس و دانش‌آموزان برای آموزش از پلتفرم‌های دیگری به‌جز «شاد» نیز استفاده می‌کردند و همین مساله در عمل رایگان بودن تحصیل در فضای مجازی - تعمیرات یخچال کرال در شهر کامیاران استان کردستان - را تحت‌الشعاع خود قرار می‌داد و انتقاداتی را به آن وارد می‌کرد.»

شاد دیگر رایگان نیست

فلاح جوشقانی با بیان این‌که مرکز ملی فضای مجازی، شبکه دانش‌آموزی شاد را در زمره پیام‌رسان‌ها قرار داده است، می‌گوید سازمان تنظیم مقررات چند روز قبل به همه اپراتورها اعلام - تعمیرات یخچال کرال در شهر کامیاران استان کردستان - کرده از اول تیرماه استفاده از پلتفرم شاد دیگر رایگان نیست و هزینه آن مانند دیگر پیام‌رسان‌های داخلی مطابق یک‌سوم قیمت اینترنت بین‌الملل محاسبه می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات - تعمیرات یخچال کرال در شهر کامیاران استان کردستان - با تاکید بر این که اکنون همه بخش‌های وزارت ارتباطات در حال برنامه‌ریزی برای چگونگی - تعمیرات یخچال کرال در شهر کامیاران استان کردستان - ارائه بسته‌های اینترنت رایگان بر روی سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی هستند، گفت: « تلاش - تعمیرات یخچال کرال در شهر کامیاران استان کردستان - ما این است تا به‌واسطه تعریف بسته‌های متنوع روی سیم‌کارت‌های مخصوص دانش‌آموزان،‌ دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و سایت‌های آموزشی به صورت عادلانه بین دانش‌آموزان مهیا شود.»

به گفته فلاح در فرآیند جدید سیم‌کارت‌های دانش آموزی توزیع خواهند شد که روی آن بسته‌هایی برای دسترسی به شبکه دانش - تعمیرات یخچال کرال در شهر کامیاران استان کردستان - آموزی شاد یا هر پلتفرم آموزشی دیگر تعریف می‌شود.

رییس رگولاتوری با تاکید بر این‌که این تصمیم برای توزیع عادلانه و رایگان بودن فضای آموزش برای همه دانش‌آموزان گرفته شده است، گفت:

«با این کار، هر پلتفرم آموزشی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش که مدارس برای آموزش مجازی از آن استفاده کنند از طریق بسته‌های تعریف شده روی سیم‌کارت‌های‌ دانش‌آموزی رایگان خواهد بود.»

به گفته این مقام مسوول، طرح سیم‌کارت‌ها و بسته‌هایی که درنظر گرفته خواهند شد توسط معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در حال تدوین است - تعمیرات یخچال کرال در شهر کامیاران استان کردستان - و طرح جدید جایگزین قبلی می‌شود، وزارت - تعمیرات یخچال کرال در شهر کامیاران استان کردستان - ارتباطات به نمایندگی از دولت به دنبال این است که در بحران کرونا شرایط استفاده از آموزش مجازی برای همه دانش‌آموزان فراهم باشد.

وی درباره این‌که استفاده از پلتفرم‌های خارجی مانند قبل با تعرفه‌ بین‌المللی محاسبه خواهد شد، افزود: «با این کار در نظر گرفتن تسهیلات رایگان برای آموزش مجازی حذف نمی‌شود و فقط فرآیند آن عوض خواهد شد.»

سال آینده بخشی از آموزش - تعمیرات یخچال کرال در شهر کامیاران استان کردستان - مجازی خواهد بود نه همه - تعمیرات یخچال کرال در شهر کامیاران استان کردستان - آن

فلاح در پایان خاطر نشان کرد با گذشت بیش از یک سال از آغاز آموزش مجازی در کشور، احتمالا در آینده شاهد مجازی شدن بخشی از آموزش خواهیم بود و در آن شرایط نیز باید بستر عادلانه برای استفاده همه اقشار جامعه از آموزش مجازی فراهم باشد و تغییر فرآیند تخصیص تسهیلات برای آموزش مجازی می‌تواند این مسیر را هموار کند.

موضوع اختصاص حجم رایگان به کلیه سیم‌کارت‌های دانش آموزی می‌تواند تا حد زیادی روی سیطره اپلیکیشن «شاد» - تعمیرات یخچال کرال در شهر کامیاران استان کردستان - به واسطه رایگان بودنش برای مساله آموزش دانش آموزان تاثیر بگذارد، هرچند گمانه‌زنی‌های زیادی می‌شود مبنی بر اینکه اساسا در سال آینده مدارس به صورت فیزیکی بازگشایی خواهند شد و نیاز مبرم دانش آموزان به اینترنت به شکل کنونی حس نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone