🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13553.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد گرافیکی چیپ M1X اپل احتمالا مشابه کارت گرافیک RTX 3070 خواهد بود

اپل امشب در رویداد WWDC 2021 از جدیدترین سیستم عامل‌ها و محصولاتش رونمایی می‌کند که انتظار می‌رود یکی از آن‌ها، نسل جدید مک‌بوک پرو با چیپ قدرتمند M1X باشد. حالا اطلاعات جدیدی درباره قدرت گرافیکی ...

اپل امشب در رویداد WWDC - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - 2021 از جدیدترین سیستم عامل‌ها و محصولاتش رونمایی می‌کند که انتظار می‌رود یکی از آن‌ها، نسل جدید مک‌بوک پرو با چیپ قدرتمند M1X باشد. حالا اطلاعات جدیدی درباره قدرت گرافیکی این تراشه منتشر شده که آن را در رده کارت گرافیک RTX 3070 انویدیا قرار می‌دهد.

یوتیوبری - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - به نام «Dave2D» - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - اخیرا در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - ویدیویی اطلاعاتی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - درباره مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - مک‌بوک پرو جدید منتشر کرده که هیجان‌انگیزترین آن‌ها مربوط به تراشه تازه کوپرتینویی‌ها به نام M1X می‌شود.

این چیپ در دو نسخه تولید می‌شود که اگرچه هردوی آن‌ها از ۱۰ هسته پردازشی بهره می‌برند، اما تعداد هسته‌های گرافیکی آن‌ها متفاوت خواهد بود. به اعتقاد Dave2D نسخه مجهز به ۳۲ هسته گرافیکی این تراشه در مدل ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو مورد استفاده قرار می‌گیرد و مدل ۱۴ اینچی با ۱۶ هسته گرافیکی از راه می‌رسد. دلیل چنین موضوعی، امکان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - استفاده از سیستم خنک‌کننده بزرگتر در مدل ۱۶ هسته‌ای است.

در گذشته چنین اطلاعاتی را کم و بیش شنیده بودیم، اما اطلاعی درباره قدرت آن‌ها نداشتیم. طبق ادعای Dave2D، پردازشگر گرافیکی ۳۲ هسته‌ای اپل - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - با مصرف انرژی ۴۰ وات، عملکردی مشابه کارت گرافیک مستقل RTX - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - 3070 انویدیا خواهد داشت. در حقیقت در بنچمارک GFXBench 5.0 Aztec و رزولوشن 1440p، فریم ریت یکسانی با نماینده انویدیا خواهد داشت و البته کمتر از نصف - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - آن انرژی مصرف می‌کند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان

نمونه ۱۶ هسته‌ای چیپ M1X اپل هم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - عملکرد بالایی از خودش نشان می‌دهد و با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - فریم ریت ۱۱۰ فریم بر ثانیه، بالاتر از GTX 1650 و رادئون پرو 5500M قرار می‌گیرد. این نتایج با توجه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - به مصرف انرژی ۲۰ واتی آن، بسیار قابل توجه است.

در صورتی که این نتایج صحت داشته باشند، اپل دست به یک شگفتی بزرگ می‌زند چرا که با مصرف انرژی پایین‌تر، قدرت مشابه با گرافیک‌های بالارده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و خریداران مک‌بوک‌های جدید دیگر نگرانی بابت عملکرد گرافیکی نخواهند داشت.

با توجه به چنین روندی و افزایش چشمگیر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - عملکرد M1X در مقایسه با M2، انتظار می‌رود در نسل‌های بعدی اپل به راحتی شرکت‌های مطرح مانند اینتل، انویدیا و AMD را پشت سر بگذارد، البته این کمپانی‌ها هم بیکار - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - نخواهند بود و به پیشرفت ادامه می‌دهند. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - این رقابت به نفع کاربران خواهد بود، چرا که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خدابنده استان زنجان - با مصرف انرژی پایین‌تر، به قدرت بالاتری دست پیدا می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone