تعمیرات یخچال آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13555.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ سری گلکسی S22 را به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز نمی‌کند

اگرچه تا معرفی نسل آینده پرچمدارهای سری گلکسی S سامسونگ فاصله زیادی داریم، اما این موضوع مانع از انتشار گزارش‌ها درباره آن‌ها نمی‌شود. حالا طبق جدیدترین اطلاعات، کره‌ای‌ها نمی‌خواهند دوربین سلفی زیر نمایشگر را به ...

اگرچه تا - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - معرفی نسل آینده پرچمدارهای سری گلکسی S سامسونگ فاصله زیادی داریم، اما این موضوع مانع از انتشار گزارش‌ها درباره آن‌ها نمی‌شود. حالا طبق جدیدترین اطلاعات، کره‌ای‌ها نمی‌خواهند دوربین سلفی زیر نمایشگر را به سری گلکسی S22 بیاورند.

گلکسی S21 و برادرانش به دوربین‌های قدرتمندی مجهز شده‌اند و - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - انتظار می‌رود عملکرد آن‌ها در نسل - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بعدی بهتر هم شود. گفته می‌شود نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ از سیستم لرزشگیر سنسور شیفت بهره می‌برد و همچنین به ماژول دوربین پریسکوپی با زوم پیوسته مجهز - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌شود.

در این میان برخی امیدوارند که سامسونگ در این پرچمدارها از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده کند، اما گزارش‌های اخیر از کره جنوبی نظر دیگری دارند. به گفته آن‌ها، کره‌ای‌ها نمی‌خواهند از چنین سیستمی در سری گلکسی S22 استفاده کنند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

به نظر می‌رسد سامسونگ از کیفیت این دوربین‌ها راضی نیست و البته نمی‌تواند بطور عمده آن‌ها را تولید کند، بنابراین مناسب استفاده در میلیون‌ها نسخه گلکسی S22 نخواهند بود. با این وجود، چنین فناوری در نسل جدید گلکسی نوت در نیمه دوم ۲۰۲۲ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در حالی گفته می‌شود سامسونگ به دنبال بهره‌مندی از دوربین سلفی زیر نمایشگر در سری گلکسی S22 نیست که انتظار می‌رود جدیدترین گوشی تاشوی کره‌ای‌ها به چنین فناوری مجهز شود.

گلکسی زد فولد ۳ که در ماه‌های آینده از راه می‌رسد، دارای دوربین سلفی زیر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نمایشگر برای پنل انعطاف پذیر خود خواهد بود. ظاهرا این دوربین زیر نمایشگر در مقایسه با فناوری مورد استفاده در شرکت‌های رقیب، کیفیت تصویر بالاتری خواهد داشت. با این وجود، همچنان نمی‌تواند با دوربین‌های سلفی کنونی رقابت کند و کیفیت پایین‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سامسونگ سری گلکسی S22 را به دوربین اصلی بزرگتری مجهز می‌کند که احتمالا برند الیمپوس را یدک می‌کشد. علاوه بر این، - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با لرزشگیر سنسور شیفت هم - تعمیرات یخچال آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روبه‌رو خواهیم شد، فناوری که در آیفون ۱۲ پرو مکس وجود دارد و احتمالا تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۳ هم به آن مجهز می‌شوند.

- تعمیرات یخچال آاگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone