تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13262.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تلگرام احتمالا به قابلیت چت صوتی مشابه کلاب هاوس مجهز می‌شود

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس (Clubhousue) در هفته‌های گذشته سروصدای زیادی بپا کرده و احتمالا باید منتظر اضافه شدن قابلیت‌های آن به اپ‌های دیگر باشیم. حالا به نظر می‌رسد تلگرام هم روی قابلیت چت صوتی ...

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس (Clubhousue) در هفته‌های گذشته سروصدای زیادی بپا کرده و احتمالا باید منتظر اضافه شدن قابلیت‌های آن به اپ‌های دیگر باشیم. حالا به نظر می‌رسد تلگرام هم روی قابلیت چت صوتی کار می‌کند.

طبق توییت اخیر «WABetaInfo»، تلگرام قابلیت گفتگوی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تایباد استان خراسان - صوتی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تایباد استان خراسان - را به کانال‌ها - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تایباد استان خراسان - می‌آورد تا امکان چت صوتی گروهی در این پیام‌رسان فراهم شود. انتظار می‌رود این اپلیکیشن روش‌های مختلفی را برای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تایباد استان خراسان - نظارت روی چت‌های صوتی درنظر بگیرد تا قوانین و سیاست‌هایش زیرپا گذاشته نشود.

تلگرام تنها برنامه‌ای نیست - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تایباد استان خراسان - که می‌خواهد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تایباد استان خراسان - قابلیت مشابه کلاب هاوس را در اختیار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تایباد استان خراسان - کاربران قرار دهد، چرا که طبق گزارشی در گذشته، چت روم صوتی به اینستاگرام هم می‌آید. این شبکه اجتماعی که در سال‌های گذشته بسیاری از قابلیت‌های اپ‌های مختلف مانند اسنپ‌چت و تیک تاک را با نام‌های متفاوتی در اختیار کاربران قرار داده، احتمالا به‌زودی امکان چت صوتی را هم فراهم می‌کند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تایباد استان خراسان

در صورتی که اینستاگرام و تلگرام به قابلیت گفتگوی صوتی مجهز شوند، به احتمال زیاد در آینده باید منتظر افزودن آن به واتس‌اپ هم باشیم. البته واتس‌اپ بسیار دیرتر از سایر برنامه‌ها به ویژگی‌های جدید مجهز می‌شود که برای مثال می‌توان به دارک مود اشاره کرد.

توییتر هم تا اواسط اردیبهشت‌ ماه امکان دسترسی تمام کاربران به قابلیت چت روم صوتی «Spaces» را فراهم می‌کند تا کلاب هاوس با رقیب جدیدی روبه‌رو شود.

استقبال بالا از کلاب هاوس و حضور افراد مطرح مانند ایلان ماسک و بیل گیتس در آن و همچنین احتمال اضافه شدن قابلیت گفتگوی صوتی به سایر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، نشان‌دهنده اهمیت ارتباطات صوتی در آینده این بخش از بازار است. بنابراین انتظار می‌رود تا اواخر سال جاری میلادی بسیاری از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تایباد استان خراسان - اپ‌ها به قابلیت چت روم صوتی مجهز شوند و کلاب هاوس هم احتمالا برای گوشی‌های اندرویدی عرضه خواهد شد و شاید برای پیوستن به آن دیگر نیازی به دعوتنامه هم نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone