تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13546.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپ پیام رسان اپل به ویژگی‌های پیشرفته اشتراک گذاری مجهز شد

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC2021 از iOS 15 رونمایی کرده که قابلیت‌‌‌های متنوعی را به آیفون‌ها می‌آورد. اپلیکیشن پیام رسان اپل یعنی Messages یکی از بخش‌هایی است که پیشرفت‌های قابل توجهی شامل حالش شده است ...

اپل در کنفرانس - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - توسعه‌دهندگان WWDC2021 از iOS 15 رونمایی کرده که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - قابلیت‌‌‌های متنوعی را به آیفون‌ها می‌آورد. اپلیکیشن پیام رسان اپل یعنی Messages یکی از بخش‌هایی است که پیشرفت‌های قابل توجهی شامل حالش شده است و حالا امکانات اشتراک گذاری متعددی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

«shared with you» یکی از ویژگی‌های جدید مسیجز است که به سایر اپ‌ها امکان - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - ردیابی محتوای به اشتراک گذاشته شده در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - بین پیام‌ها را می‌دهد. به عنوان مثال اگر یکی از مخاطبان شما تعدادی عکس را در اپلیکیشن مسیجز - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - برایتان ارسال کرده باشد با کمک این ویژگی تصاویر به طور خودکار به اپلیکیشن فوتوز منتقل می‌شوند. اپل همچنین به طور - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - خودکار مشخص می‌کند که کدام یک از عکس‌ها احتمالا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - با هم بیشتر مرتبط هستند. به عنوان مثال عکس‌‌هایی که شما در آنها حضور دارید، در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - کنار هم دسته بندی می‌شوند. حالا اگر به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - اپلیکیشن فوتوز بروید و همین عکس‌ها را مشاهده کنید به سادگی می‌توانید به پیام مرتبط با - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - آن در اپلیکیشن مسیجز منتقل شوید.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران

shared with you برای موضوعات خبری هم کارکرد مشابهی دارد. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - حالا در اپلیکیشن نیوز اپل بخشی به همین نام در نظر گرفته شده که با - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - کمک آن می‌توانید تمام موضوعاتی که در مسیجز به اشتراک گذاشته شده را ذخیره کنید - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - و هر زمان که مایل بودید به سراغشان بروید و مطالعه کنید. به این ترتیب دیگر نیاز نیست در بین مکالمات خود در مسیجز اسکرول‌های طولانی کنید و به دنبال لینک خبرها بگردید. علاوه بر این اپلیکیشن موسیقی اپل هم امکان ردیابی لیست‌های پخش به اشتراک گذاشته شده در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - پیام‌ها را دارد. قابلیت shared with you همچنین با - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - اپل تی‌وی و اپلیکیشن‌های پادکست سازگار است.

اپل همچنین برای اولین بار امکان برقراری تماس فیس‌تایم با کاربران دستگاه‌های اندروید و ویندوز را فراهم کرده است. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - البته کاربران دستگاه‌های به غیر از اپل برای استفاده از این - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - قابلیت به مرورگر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر ساری استان مازندران - متکی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone