تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13549.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اولین تصاویر رسمی آنر ۵۰ شباهتش به هواوی P50 را نشان می‌دهد

آنر چند تصویر رسمی از سری آنر ۵۰ را از طریق صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی ویبو و توییتر منتشر کرد. این تصاویر روی قاب پشتی دستگاه‌ها تمرکز دارند و ماژول دوربین عجیب آن‌ها را ...

آنر چند تصویر رسمی از سری آنر ۵۰ را از طریق صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی ویبو و توییتر منتشر کرد. این تصاویر روی قاب پشتی دستگاه‌ها تمرکز دارند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - و ماژول دوربین عجیب آن‌ها را نشان می‌دهند. سری آنر ۵۰ قرار است ۲۶ خرداد معرفی شوند.

آنر در میان سیل ماژول‌های دوربین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - مربعی و مستطیلی به سراغ طراحی متفاوتی متشکل از دو دایره رفته که ناخودآگاه ما را به یاد طراحی هواوی P50 می‌اندازد. هواوی هفته پیش در مراسم خود تصویر رسمی قاب عقب پرچمدارش را منتشر کرد. حالا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - می‌توان حدس زد که این دو شرکت پیش از جدایی طراحی گوشی‌های بعدی خود را نهایی کرده بودند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چناران استان خراسان

با این وجود، همچنان عجیب است که دو شرکت حتی با این سطح از نزدیکی تجاری تصمیم به استفاده از چنین طراحی مشابهی گرفته بودند. از روی تصاویر به نظر می‌رسد که پرچمدار بعدی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - آنر دوربین چهارگانه خواهد داشت. سنسور بالایی اندازه‌ای بزرگ‌تر از سایر سنسورها دارد و با سه سنسور کوچک‌تر در پایین همراه شده است. در آن سو، هواوی P50 ظاهرا در دایره بالایی سه سنسور کوچک قرار داده و در پایین از یک سنسور بزرگ‌تر استفاده می‌کند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چناران استان خراسان

افزون بر این، پرچمدار بعدی آنر از چیپست اسنپدراگون 778G استفاده خواهد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - کرد و شارژ سریع ۱۰۰ واتی خواهد داشت. این تلفن - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - هوشمند قرار است نمایشگری با لبه‌های خمیده داشته باشد و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - پس از مدت‌ها دوباره به خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل مجهز شود. موضوع بازگشت اپ‌های گوگل قبلا از سوی توییتر آنر آلمان تایید شده بود ولی حالا این توییت از صفحه آن‌ها پاک شده است.

تحریم‌های آمریکا مانع از همکاری هواوی و زیرمجموعه آن با شرکت‌های آمریکایی از جمله گوگل شده بود. ولی جدایی این شرکت از هواوی احتمالا شرایط همکاری مجدد با این - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر چناران استان خراسان - شرکت‌ها را فراهم کرده است. با توجه به این که زمانی زیادی تا رونمایی از پرچمداران آتی آنر باقی نمانده، احتمالا در روزهای پیش رو گزارش‌های بیشتری درباره این خانواده منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرنیان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب وقت بخیر آیا میتونم یه سوال بپرسم سمت 15خرداد چناران هم تعمیر یخچال ایندزیت I55RM1110S1 هم دارید
پاسخ: بله در 15خرداد شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone