تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13547.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت احتمالا دوربینی با الهام از لوگوی خودش توسعه می‌دهد

مایکروسافت Surface Duo را می‌توان یکی از هیجان‌انگیزترین محصولات اخیر این شرکت دانست. با این حال، مایکروسافت اخیرا از پتنتی ثبت کرده که نشان می‌دهد در آینده روی محصولات خود از دوربینی استفاده خواهد کرد که ...

مایکروسافت Surface Duo را می‌توان یکی از هیجان‌انگیزترین محصولات اخیر این شرکت دانست. با این حال، مایکروسافت اخیرا از پتنتی ثبت کرده که نشان می‌دهد در آینده روی محصولات خود از دوربینی استفاده خواهد کرد که الهام گرفته از لوگوی خود این شرکت است.

طبق اطلاعاتی که در این پتنت آمده، مایکروسافت قصد دارد دوربینی در زیر صفحه نمایش محصولات خود ایجاد کند. این دوربین از آرایه چهارتایی از سنسورها تشکیل شده که هر سنسور - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - فیلتر رنگی متناسب با لوگوی مایکروسافت یعنی قرمز، سبز، آبی و زرد دارد. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - هنگامی که از دوربین استفاده‌ای نمی‌شود، این سنسورها می‌توانند لوگوی ماکروسافت را نشان دهند یا نقش اعلام نوتیفیکیشن را داشته باشند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان

این پتنت ممکن است افراطی به نظر برسد، اما روش‌های خاصی برای استفاده از آن به کار رفته است. در این پتنت نشان داده می‌شود که هر سنسور رنگ خاص خودش را ثبت می‌کند. در عکاسی دیجیتال می‌توان از تمامی این داده‌ها استفاده کرد تا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - به خروجی بسیار بهتری رسید. همچنین مایکروسافت ادعا می‌کند که با به کارگیری چهار سنسور در کنار هم به جای یک سنسور، می‌توان به دستگاه باریک‌تری رسید.

برای انجام کارهای ساده‌ای مانند عکاسی با گوشی موبایل، استفاده از چهار سنسور به جای یک سنسور زیاده‌روی است. این پتنت مخالفت‌هایی نیز داشته است. این آرایه از سنسورها به دلیل اختلاف زاویه‌ای اندکی که با یکدیگر دارند، نمی‌توانند عکس‌ها را کاملا بر هم منطبق کنند و فقط - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - با پردازش نرم افزاری می‌توان به نتیجه درست رسید. علاوه بر این، استفاده از دوربینی در زیر صفحه نمایش می‌تواند منجر به کاهش کیفیت تصویر شود و هنوز مایکروسافت صحبتی در این باره نکرده است.

با این حال، این تکنولوژی می‌تواند در دوربین پشت گوشی‌ها استفاده شود. مایکروسافت در نظر دارد تا از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سبزوار استان خراسان - این تکنولوژی علاوه بر گوش‌های موبایل، در تبلت‌ها و مانیتورها نیز استفاده کند. احتمال می‌رود که در مرحله اول، عرضه این تکنولوژی در بازار با قیمت بسیار زیادی روبه‌رو شود.

انتظار نمی‌رود که مایکروسافت از این تکنولوژی در آینده نزدیک در محصولات خود استفاده کند. این پتنت در سال ۲۰۱۹ در اسناد مایکروسافت بایگانی شده و مشخص نیست آیا همچنان روی این پتنت کار می‌کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سلاله نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
منطقه اسلام آباد سبزوار اعزام نیرو دارید.
پاسخ: بله در اسلام آباد شهر سبزوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone