🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31151.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از تم روشن جدید ویندوز ۱۰ رونمایی کرد

مایکروسافت قصد دارد همراه با به روزرسانی عمده‌ی بعدی ویندوز ۱۰، یک تم روشن عرضه کند. غول نرم افزاری دنیا امروز در یک نسخه‌ی آزمایشی از ویندوز ۱۰ تم روشنی را عرضه کرد که به ...

مایکروسافت قصد دارد همراه با به روزرسانی عمده‌ی بعدی ویندوز ۱۰، یک تم روشن عرضه کند. غول نرم افزاری دنیا امروز در یک نسخه‌ی آزمایشی از ویندوز ۱۰ تم روشنی را عرضه کرد که به نظر قرار است جایگزین تم سفید رنگی شود که در حال حاضر در ویندوز ۱۰ قابل استفاده است.

مایکروسافت برای نمایش جلوه‌ای جذاب‌تر از تم جدید خود، تغییرات - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مازندران استان مازندران - جزئی خاصی را نیز در تصویر پس زمینه‌ی معروف خود به وجود آورده و آن را کمی روشن تر کرده‌ است.

تم روشن جدید ویندوز ۱۰ با عرضه‌ی رسمی آپدیت عمده‌ی بعدی این سیستم عامل که احتمالا سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت. این آپدیت که با اسم رمز 19H1 شناخته می‌ شود علاوه بر تم جدید به اعمال تغییراتی در ابزار برش و اپلیکیشن چاپ پرداخته است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مازندران استان مازندران

از تغییرات دیگر این آپدیت می‌توانیم به فراهم شدن امکانی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مازندران استان مازندران - برای تنظیم روشنایی Notification Center و اضافه شدن تم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مازندران استان مازندران - تاریک به اپلیکیشن One-Drive در ویندوز ۱۰ اشاره کنیم.

مایکروسافت در به روزرسانی عمده‌ی ماه اکتبر ۲۰۱۸ خود نیز - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مازندران استان مازندران - تغییرات قابل توجهی داشت. به عنوان مثال می‌توانیم از برخورداری ویندوز ۱۰ از حالت تاریک برای بخش‌های مختلف مثل فایل اکسپلورر، فروشگاه و همچنین منوی تنظیمات نام ببریم.

اگر آخرین به روزرسانی‌ های ویندوز ۱۰ را دریافت کرده باشید می‌ توانید حالت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مازندران استان مازندران - تاریک ویندوز ۱۰ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مازندران استان مازندران - را فعال کنید. برای این کار کافی است به مسیر Settings > Personalization > Colors رفته و سپس از بخش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مازندران استان مازندران - Choose your default app mode گزینه‌ی Dark را انتخاب نمایید.

امکان بهره‌مندی از تغییرات یاد شده در به روز رسانی جدید برای کاربران Windows Insider از همین حالا امکان پذیر است و می‌توانند پیش از عرضه‌ی رسمی این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مازندران استان مازندران - آپدیت آن را مورد ارزیابی قرار دهند و تجربه‌ی استفاده‌ی خود از این به روزرسانی را با مایکروسافت به اشتراک بگذارند تا غول نرم افزاری دنیا بتواند بهترین نسخه از آن را ارائه کند.

زمان دقیق عرضه‌ی این آپدیت اواخر اسفند ماه سال جاری تخمین زده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر مازندران استان مازندران - می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone